Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
2. sayfa BirinciBirinci 12

Elcik montajı?

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #21
    lycantrophic - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Ağustos 2009
    Motosikleti
    GV 250
    Youtubedan videolara baktım adam yıldız tornavidayla gayet rahat açıyor. Var bir sıkıntı da...
    Önemli olan nereye varacağın değil, yaptığın yolculuktur.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22

    Üyelik
    01 Nisan 2012
    http://www.youtube.com/watch?v=mvlSkFLgnyc

    Örnek video mesela. Loctite sürdükleri için açılması çok zor oluyor. O yüzden başta ısıtıp sonra yeterli tork sağlayabilmek için de tornavida yerine anahtarla çeviriyor. Tornivadayla asılsan vidayı yersin.

  3. #23

    Üyelik
    16 Mart 2012
    Şehir
    istanbul-göztepe
    Motosikleti
    CBF1000F & CRF250L
    en iyisi bir tamirciye yaptırmak gaz kolunu riske atmamak gerek. Ben de aynısından taktirdım ama orjinalini aramıyor değilim, daha rahat sürüş sağlıyordu orjinali.

  4. #24
    ferdinandd - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Haziran 2012
    Şehir
    İstanbul / Yas:29
    Motosikleti
    Honda NC S
    Uyarılar biraz geç gelmiş arkadaşlar şimdi motosikletin başından geldim, WD-40 sıkıp çıkmıştım yukarı oksitlenip yapıştıysa diye. Anahtarı geçirmek için elcikle arasına sıkıştırayım derken denge ağırlığı komple çıktı.

    geri de rahat girip çıkar oldu ama vida halen inat ediyor. Matkap kaçırınca zedelenme olmuştu vidada ama dişler halen tutuyor. Uygun yedek vidamda var o sıkıntı değil. Yalnız şimdi nasıl oraya sıkışacak merak ediyorum doğrusu

    Durum bu olunca diğer tarafı hiç ellemedim gerçi çeksem kayıp çıkar heralde oda :/ Yahu ustasız bi vida sökemedim yazıklar olsun bana


    ---------- Mesajlar birleştirildi - 18:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:56 ----------

    Mengene ile sıkıştırdım ve jet light ile ısıttım (hatta ucu kor oldu) ama açılmıyor, mecburen ustaya gidip vida açtırıp,

    eve gelip elcik koruma metalini eğip büküp uyarlayıp, belli yerleri kesip, gerekli delikleri açıp falan sonra bidaha gidip ustaya vida sıktırayım. Olayı anlatması bile komik yemin ederim ya
    Yaşasın MEKANIK, kahrolsun elektronik | Yaşasın METAL, kahrolsun plastik | Yaşasın TORK, kahrolsun beygir | ...

  5. #25
    ferdinandd - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Haziran 2012
    Şehir
    İstanbul / Yas:29
    Motosikleti
    Honda NC S
    Sonuçsuz kalmış başlıkları okumaktan nefret ettiğim için yazma ihtiyacı hissettim arkadaşlar

    Motosiklet tamircisine gittim, çekiçle heryerinden komple denge ağırığını 5-10dk dövdü, kastıra kastıra açtı.
    Diğer tarafıda motosikletin üzerinde açamadı, denge ağırlığını çıkartırken metal klipsin tırnaklarını kırdı, halen bu böyle çıkıyor falan diyordu... yerden topladım tırnakları
    Ustaya hertürlü alerjim var arkadaş ya, bana ters usta işi Yeni doğmuş bebeği kucağına alır gibi iş yapan ustanız yoksa, USTAYA GİTMEYİNİZ !!!
    Gerekirse çöpe atın yenisini alın, daha pahalıya patlasın ama böyle iş yapan işletmeler yaşayamasın

    Vida açtırma : 10 TL
    ( vida açtırmaya ustaya gittiğim için halen kendimden utanıyorum )
    Yaşasın MEKANIK, kahrolsun elektronik | Yaşasın METAL, kahrolsun plastik | Yaşasın TORK, kahrolsun beygir | ...

  6. #26
    xawa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Ağustos 2011
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Ktm Duke 690
    son halinin resmini eklede görelim değmişmi o kadar uğraşmana.

  7. #27
    ferdinandd - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Haziran 2012
    Şehir
    İstanbul / Yas:29
    Motosikleti
    Honda NC S
    Alıntı xawa adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    son halinin resmini eklede görelim değmişmi o kadar uğraşmana.
    Amacım görsel olarak emeğime değmesi değildi, elimi donduran rüzgarı kesmekti, düşündüğüm yeterlilikte bi etkisi oldu.


    Yaşasın MEKANIK, kahrolsun elektronik | Yaşasın METAL, kahrolsun plastik | Yaşasın TORK, kahrolsun beygir | ...

  8. #28
    Moderatör Lucas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Haziran 2006
    Şehir
    Yalova
    Farı da değiştirirsen Supermoto'ya kadar uzanır bu macera
    Legends may sLeep.. But they never diE..!

  9. #29
    ferdinandd - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Haziran 2012
    Şehir
    İstanbul / Yas:29
    Motosikleti
    Honda NC S
    Alıntı Lucas adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Farı da değiştirirsen Supermoto'ya kadar uzanır bu macera
    Supermoto dönüşümü değil amacım, benim elcik koruma modeli seçimim biraz acil ihtiaçtan oldu ama yinede kabullenilebilir durdu gibi

    Görsel anlamda krom, parlak parçalardan kurtulmak istiyorum. İlk sırada gidon vardı onuda Hyo Comet başlığındaki arkadaşlar... Chronix ten şüpheleniyoruz topluca

    Tabi alçalınca konfor kaybıda olmaması için göbekten yükseltmenin bi yolunu ariycam U değil T gibi dursun alçak olmasın, mat siyah olsun gibi bi arayıştayım gidon için. Tabi 40 liraya varken fazlasını da ödememe lazım



    Elcik korumanın metalleride parlaktı, çok basit duruyordu, onları bile fırçaladım. Gidon, egzoz falan derken, zamanla bakıcaz artık. Görsel işi ayrı iş
    Yaşasın MEKANIK, kahrolsun elektronik | Yaşasın METAL, kahrolsun plastik | Yaşasın TORK, kahrolsun beygir | ...

  10. #30

    Üyelik
    29 Nisan 2012
    Motosikleti
    CB 125E
    Arkadaşlar;
    Vidayı wd 40 ile yağ sıktığım halde ben de sökemedim. Ustaya götürdüm başlangıçta o da sökemedi..çareyi matkapla aşındırarak vidanın başını koparmakta buldu...vidanın başı kopunca topuz çıktı..tabi vida başı kopmuş halde hala içerde...ancak topuz çıktığı için vida iyice açığa çıktı...burdan kilitli pense ile tutup yüksek tork uygulayabildiğinden vida da çıktı...içine o biçim yapıştırıcı sürmüşler..


    REKLAM ALANI
2. sayfa BirinciBirinci 12

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)