Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

YBR125>>>Pulsar 200 NS (51000 km) önerileriniz

    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    06 Temmuz 2014
    Motosikleti
    Yamaha Ybr125 >> Bajaj Pulsar 200NS
    2013 Mart ayında ilk motorumu aldım , şu ana kadar başka bir motor kullanmışlığım yok (Çocuklukta ki Peugeot mobileti saymazsak), Yamaha'nın arızaları sıklaşmaya başlayınca dedim değişiklik vakti geldi emektarı satmadım bir süre duracak.Pulsar'ı bugün alacağım.

    Önerileriniz benim için önemli (Daha önce bu forumda ciddiye almadığım her öneriyi kolumda , bacağımda , dizimde hissederek ciddiye almayı öğrendim )

    Lastik : Ne yani çinliler hep düşüyor mu bu lastiklerle dedim.
    sonuç :
    http://www.motosiklet.net/forum/kaza...-yuzlesme.html

    http://www.motosiklet.net/forum/moto...-nasildir.html

    Tek motorla 51000 km yapmış bir adama bu yeni motoruyla ilgili neler tavsiye edersiniz.


    Not : Pulsar Sıfır yanlış anlama olmasın , ben 51000 km yaptım


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    s103r - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Haziran 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    mh drift/ 250 Repsol İnş :)
    Pulsar ns yakın arkadaşım 20 bin kmdir kullanıyor daha sıkıntı görmedim bazılarında topcase baglantısının şasiden kırıldığına tanık oldum ancak kullanıma bağlı sanırım hayırlı olsun
    mgora bunu beğendi.

  3. #3
    oknglr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Ağustos 2012
    Şehir
    Tekirdağ Çerkezköy Kapaklı
    Motosikleti
    Asya Nostalji 125 , Pulsar 200NS
    Şimdiden hayırlı olsun.
    Ben hiç aklımda yokken gittim pulsar aldım. gv250 ye ni yetlenip İstanbul'a gittim. Görüştüğüm ilanlar olmayınca boş dönmemek için aldım )
    İyiki almışım diyorum. Her açıdan beni tatmin etti. Uzun yola her türlü gidiyor. En uzunu 1500km olmak üzere 4-5 sefer yol yaptım hiç sorun yaşamadım.
    Yedek parçası ucuz. Bakımları nispeten ucuz. İyi bir servise denk gelirseniz en az bir 50000 kmde pulsar la yaparsınız . YBR den sonra iyi gelicektir eminim
    mgora bunu beğendi.

  4. #4
    SuleymanE - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Mart 2015
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Yamaha Tracer 900 / Xpulse 200 4v
    Aynı geçişi bir arkadaşım yaptı. YBR125 den sonra pulsar 200ns aldı, iyi ki almışım diyor. Özellikle sürüş dinamikleri, denge ve performans anlamında çok fark var iki motor arasında. Pulsar bariz önde.

    Pulsarda da ufak tefek sorunlar yaşadı ama öyle büyütülecek, yolda bırakacak sorunlar değildi. Yok ön diskten ses gelme, özellikle rodajda iken düşük devirde stop etme vs vs...

    Bence bu sorunlar bu fiyata bu motoru almaya engel değil, ne aldığını bilerek alırsan gayet mantıklı bir seçim olacaktır.

    Yeni gelen (2015)pulsarlarda lastikleri değiştirdiler, MRF Naylogrip Zapper-s diye bir lastik takılı geliyor. İlk gelen (2014) pularlardaki lastiklerden daha iyi. Deseni, hamuru farklı. Satın alacağın pulsarda bu lastiğin takılı olmasına dikkat et.(eski lastikle satmasınlar). Tabi MRF bir michelin veya pirelli performansı vermez ama normal kullanımda sorun yaratmadan kullanılabilinecek bir lastik. Yol tutuşu iyi.

    Motoru aldıktan sonra kimseye kulak asma, sabırla ve dikkatle rodaj yap. Bence en önemli husus bu.

    Birde haberin olsun, Alanyada bir bayii sıfırını 7500TL den satıyordu, internette ilanı vardır hala, haber vereyim dedim
    mgora ve GP500-1st bunu beğendiler.

  5. #5

    Üyelik
    06 Temmuz 2014
    Motosikleti
    Yamaha Ybr125 >> Bajaj Pulsar 200NS
    Biraz önce motoru servisten aldım , Ybr'den sonra farklı bir boyut gibi , yalnız benim boy için (1,67) biraz yüksek bir motor gibi bakalım.
    Ayak konacak yerlere alışmam biraz zaman alacak , şöyle bir yokuş aşşağı inip yukarı çıktım , en fazla ikinci viteste kullandım tekrar acemi olmuş gibiyim.
    Biraz kollarım ağrıdı duruşum hatalı olabilir akşam bir benzin alıp motoru burada bırakacağım.Şu an için Mecidiyeköy-Başakşehir'i gözüm kesmedi.Gündüz gözü ile alışmak iyi olacak öncesinde.

  6. #6

    Üyelik
    09 Eylül 2015
    Alıntı mgora adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Biraz önce motoru servisten aldım , Ybr'den sonra farklı bir boyut gibi , yalnız benim boy için (1,67) biraz yüksek bir motor gibi bakalım.
    Ayak konacak yerlere alışmam biraz zaman alacak , şöyle bir yokuş aşşağı inip yukarı çıktım , en fazla ikinci viteste kullandım tekrar acemi olmuş gibiyim.
    Biraz kollarım ağrıdı duruşum hatalı olabilir akşam bir benzin alıp motoru burada bırakacağım.Şu an için Mecidiyeköy-Başakşehir'i gözüm kesmedi.Gündüz gözü ile alışmak iyi olacak öncesinde.
    Hayırlı olsun konunuzu takipteyim.

  7. #7
    Nuansiyen - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Kasım 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Xmax 250
    Bende Pulsar almayı düşünüyorum , Hayırlı olsun bende takipteyim

  8. #8

    Üyelik
    26 Haziran 2007
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Dominar D400
    Alıntı mgora adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Biraz önce motoru servisten aldım , Ybr'den sonra farklı bir boyut gibi , yalnız benim boy için (1,67) biraz yüksek bir motor gibi bakalım.
    Ayak konacak yerlere alışmam biraz zaman alacak , şöyle bir yokuş aşşağı inip yukarı çıktım , en fazla ikinci viteste kullandım tekrar acemi olmuş gibiyim.
    Biraz kollarım ağrıdı duruşum hatalı olabilir akşam bir benzin alıp motoru burada bırakacağım.Şu an için Mecidiyeköy-Başakşehir'i gözüm kesmedi.Gündüz gözü ile alışmak iyi olacak öncesinde.
    Rahat kullanım için gidon uzatması satın alın,Muhammed Kandemir adlı arkadaş halen 60tl + kargo'ya 3,5cm uzatmaları satıyor. Emin olun çok çok rahatlayacaksınız. Face'de ve Face'te Pulsar200NS Türkiye grubunda bulabilrsiniz arkadaşı. Face grubundaki azıları yorumları okuyun. Bu forumda da 200ns başlığı var, ordan da bir çok bilgi edinebilirsiniz, soracağınız neredeyseher türlü soru zaten soruldu ve cevaplandı.
    SAZMAN bunu beğendi.

  9. #9

    Üyelik
    06 Temmuz 2014
    Motosikleti
    Yamaha Ybr125 >> Bajaj Pulsar 200NS
    Bu akşam trafikte (yroğun yavaş akan) , 2 km kadar kullandım , yokuş aşşağı debriyajı sıktım vb stop etmedi , Ybr'den sonra çok farklı geldi motor , farklı bir klasman yarın sabah erkenden ybr ile gidip , pulsar'ı Mecidiyeköy'den Başakşehir'e geleceğim bir kaç gün orman yollarında alışayım motora diyorum.
    * Motor'da 4'lü olmaması kötü olmuş (Ybr'de de yok)
    * Yağ göstergesi çok iyi
    * Far sürekli yanmıyor Ybr'nin aksine

  10. #10
    ayzek - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Mart 2015
    Şehir
    İstanbul ( Avrupa ) Motosikleti: MONDİAL MG 150 SÜPERBOY X - HERO HUNK
    Motosikleti
    YUKİ FORZA 170 - MONDİAL 100 SÜPERBOY + 100 HYENA
    [IMG][/IMG]
    Bu lastikler cbf den cikma cbf in orjinal lastikleri daha bugun yanaklara kadar yedim
    [IMG][/IMG]
    Buda bostire diye sanirim uyduruk cinli lastik lastigin sinirlarini bilip dogru bir sekilde kullanirsan is yapar sadece acil yada panik frenlemelerde sorun yaratir onun disinda yagmurda camurda sogukta lastik isinincayada kadar sinirlari zorlmazsan sorun yaratmaz

  11. #11

    Üyelik
    06 Temmuz 2014
    Motosikleti
    Yamaha Ybr125 >> Bajaj Pulsar 200NS
    Bu arada aldığım Pulsar 200NS Eurogrip lastiklerle geldi.
    Ayzek : Lastik konusunda elbette tecrübe ve zorlama önemli ama ben Ybr'de ChengShin lastiklerle ile yine düşüyoruz , düştük derken - en az 10 kere düştüm , Billas Bl80'den sonra hiç düşmedim (bir kaza hariç - kırmızıda geçip ters yönden gelen arabaya çarptım) ve aha şimdi düştük-çarptık dediğim en az 4-5 durumda durdum ve çarpmadım.

  12. #12
    ayzek - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Mart 2015
    Şehir
    İstanbul ( Avrupa ) Motosikleti: MONDİAL MG 150 SÜPERBOY X - HERO HUNK
    Motosikleti
    YUKİ FORZA 170 - MONDİAL 100 SÜPERBOY + 100 HYENA
    Dogrudur dostum cinki lastik iyidir demiyorum ben bile yatarken kelle koltuk kaydi kayacak diyorum imkani olan varsa tabiki degistirsin fakat cok etken var dedigim gibi ben benim pulsarda anasini aglatiyorum bridgestone batlax la ama o oulsarin uzerindeki lastiklere guvenme ön lastiginde sorun gormedim sadece son hizlarda ve fazla yatirdiginda tutusu kaybetip kafa salliyordu arka lastik ama tirt hemen kayiyor belkide arka fren mesafesinin dar olmasi onune araba atladiginda ayari kacirdiginda tekeri kitliyor olmasi ve o tekerin sabun gibi kayiyor olmasi cok dikkat et batlax da isinmayinca arka sikinti soguk havalarda ona gore kullaniyorum

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 22:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:17 ----------

    Bu arada motorun hayirli olsun kazasiz belasiz surusler dilerim

  13. #13
    Thermosifon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Şubat 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    X-Max 250
    Pulsar kullanan arkadaşlara bakıyorum çevremin yorumlarını yüzde ile oranlıyacak olursam %70 memnun %30 şanssız mı desem ne desem bilemedim artık ama genel olarak bence de iyi bir motor doğru tercih olur

  14. #14

    Üyelik
    06 Temmuz 2014
    Motosikleti
    Yamaha Ybr125 >> Bajaj Pulsar 200NS
    Sabah erkenden uyanıp (5:30) , Mecidiyeköy'e gittim ybr'yi orada bırakıp , Pulsar ile döndüm , işe otobüsle geri gideceğim.Beklediğimden rahat geldim ama şu var ki Pulsar 200ns , Ybr125'den çok farklı , ivmelenmeyi insan hissetmiyor bile.Yamaha'da tüm süreci hissediyordun kulaklar ve vücutla

    Boyum biraz kısa bu motor için , onun dışında ayak peglerine alışamadım daha , çizme ile ayağım farketmeden frene basabiliyor , birde vites geçişleri çok rahat bu iyi olsada ybr'de daha mekanik olduğundan alışmak gerekecek.

    Bir süre orman yollarında alışacağım sonrasında trafiğe çıkacağım.otoyolda düzgün rodaj yapmak çok zor insan bir bakıyor hız almış gitmiş hem de motorun ne zaman ne yapacağını görmem iyi olacak.

    Yamaha Ybr'de kullanmadığım zinciri taktım parkettikten sonra (zinciri hareket halinde nerede taşıyor motoru olan arkadaşlar)

  15. #15
    ayzek - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Mart 2015
    Şehir
    İstanbul ( Avrupa ) Motosikleti: MONDİAL MG 150 SÜPERBOY X - HERO HUNK
    Motosikleti
    YUKİ FORZA 170 - MONDİAL 100 SÜPERBOY + 100 HYENA
    Ben plakaliga sariyorum ama arka camurluga surtunce boyasini aliyor zamanla

  16. #16

    Üyelik
    06 Temmuz 2014
    Motosikleti
    Yamaha Ybr125 >> Bajaj Pulsar 200NS
    Bugün motora alışmak için İhsaniye üzerinden Göktürk ve sonrasında yeni yapılan üçüncü köprü yollarından geçerek Tayakadın , Arnavutköy , Kayabaşı üzerinden Başakşehir'e döndüm.Bu motorla da ilk köpek tarafından kovalanmamı tamamlamış oldum , adrenalin altında tepkinizi ölçmek için iyi bir yöntem.Ayrıca bu bölgede ki hafriyat kamyonları da oldukça faydalı.Arka fren peg'e benim için çok yakın ybr'den sonra dolayısı ile ayağımı fren üstünde tutmuyorum artık , tutunca basıyorum farketmiyorum.Motor çok sessiz (sanki elektrikli gibi) vites geçişlerinden anlamayabiliyorum birkaç sefer ışığı yaktım(Ybr'nin motoru bağırarak uyarıyordu .Gün sonunda 90 km daha yaparak 120 km'ye geldim.Normalde bir süre daha otoyola girmeyi düşünmüyordum ama sanırım yarın işe gidişte kullanmaya başlayacağım.

    - Herhangi bir stop sorunu görmedim , şu an için memnunum bugün daha çok ısındım kendisine.
    TIGERSHARK bunu beğendi.

  17. #17
    TIGERSHARK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Temmuz 2007
    Şehir
    İstanbul
    Güle Güle kullan dostum ALLAH kaza,bela göstermesin.

  18. #18

    Üyelik
    06 Temmuz 2014
    Motosikleti
    Yamaha Ybr125 >> Bajaj Pulsar 200NS
    Amin , bugün sabah itibari ile trafiğe çıktım (Aslında bir süre daha çıkmayı düşünmüyordum ama dedim başlamak en iyisi) , Başakşehir - Mecidiyeköy arası 27 km , keyifli bir motor , ivmelenmesi ybr'den çok farklı , sorunsuz geldim.
    Virajlarda lastiklerde kalın olduğundan belki de çok rahat.Arka frene biraz daha alıştım.
    Sinyallere de alışınca tam olacak sıkışık trafikte sinyal yerine kornaya basmak öndeki arkadaşları şaşırtabiliyor , Bu arada kornayı sevmedim , daha farklı bir ses olsa veya ybr'nin sesi daha iyi olurdu.
    İşyerine yakına sadece gidon kilidi ile bıraktım , daha önce gidon kilidi ile bıraktığı pulsar'ı çalınan oldu mu ?

    Alıntı TIGERSHARK adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Güle Güle kullan dostum ALLAH kaza,bela göstermesin.

  19. #19

    Üyelik
    06 Temmuz 2014
    Motosikleti
    Yamaha Ybr125 >> Bajaj Pulsar 200NS
    280 km sonunda , motoru iki sefer stop ettirdim ama muhtemelen akşam saatleri soğuk motor , trafik ve benim alışamamam sebebi ile.Çünkü sabah vb hiç sorun yaşamadım.Motorun ivmelenmesi ybr ile kıyaslarsak çok iyi , normalde ybr ile 80'le sağdan gittiğim köprü yolunda , 110 ile soldan gidebiliyorum , artı motor rüzgardan ybr kadar çok etkilenmiyor.Artık günlük kullanıma geçtim.

    Aklıma şu jilet reklamı geliyor , ybr'ye haksızlık olmazsa ilk gerçek motosiklet diyeceğim de ,aklıma kazalarının da daha gerçek olacağı geliyor.
    Bu arada motor kullanımı göreceli daha üst sınıf motor kullanana da Pulsar hafif ve oyuncak gibi geliyor.

  20. #20

    Üyelik
    06 Temmuz 2014
    Motosikleti
    Yamaha Ybr125 >> Bajaj Pulsar 200NS
    Toplamda 350 km yaptım , motordan kaynaklı bir sorunum yok , daha güçlü bir motor , ivmelenme ybr ile kıyaslanmaz.

    Lastikler (Eurogrip) ise son iki gündür beni ürküttü , dün dik bir yokuş çıkarken arka teker kaydı , az ilerde bir daha kaydı bende herhalde lastik patladı dedim yok patlamamış sonra yola gidip baktım hafif ıslak ama yağ vb göremedim.
    Bugün sabah hafif bir virajda da aynı kaymayı hissedince ikna oldum.Açıkçası eski ChengShin'ler bile bu kadar kaymazdı.

    Sinyallerin yeri Ybr'ye göre kötü , Ybr'de daha rahattı , açmak ve kapatmak daha zor.


1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)