Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
1. sayfa 123 SonuncuSonuncu

Kanuni GT 170 & RKS Titanic 150 & ARORA AR 180 - 19

    REKLAM ALANI
  1. #1
    AsyMeTRiQue - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Nisan 2013
    Şehir
    KOCAELİ
    Motosikleti
    kuyrukta PCX yazıyor, yanına da NS200 yanaştı...
    Arkadaşlar merhaba;

    Öncelikle ilk motorumu alacağım ve vitesli bir motor almayı istiyorum. Uzun zamandır bu 3 model arasında gidip geliyorum. Daha doğrusu RKS yeni eklendi.

    Kullanma amacım tamamen hobi olacak. Yani bir arabam var ancak motorla gezmenin daha zevkli olduğunu biliyorum. İstanbul'da yaşıyorum ve alacağım motorla Kocaeli, Bursa, Balıkesir, Edirne, Tekirdağ... Tek tek yazmayayım şehirleri bütün marmara bölgesini gezmeyi planlıyorum. tek bir seferde değil tabi. C.tesi ve pazar tatil günlerim Bir hafta sonu çıkıp Bursa'ya giderim, diğer hafta sonu Edirneye giderim şeklinde düşünelim... Tabi motor bu yolculuklarda beni çok zorlamaz ve bu yolculuklarda hoşuma gider ise ege bölgesi ve antalya'ya da gidebilirim yıllık izinlerimde, veya uzun süreli izinlerimde... Motor alma amacım tamamen bu. Yani evden işe gideyim işten eve gideyim gibi bir derdim yok çünkü iş yerim zaten bir araç sabah aracıma biner bayileri gezer mesai saati bittiğinde tekrar eve şirket aracıyla gelirim. Bunun dışında da hususi bir aracım var ayrıca. Yani tamamen gezmek (sadece bu şekilde şehir dışı gezileri için de değil tabi ki aynı zamanda şehir içinde de gezmek için bir motor istiyorum) amacıyla alacağım.

    Ancak almadan önce GT 170'in çıkmasını bekledim açıkcası. Şehirler arası da gezeceğimden dolayı motor en azından bi 120 yi görsün istiyorum. Sanırım bunu karşılamayacak olan tek motor bu üçlüde RKS ama (104 max. hız olduğu söyleniyor.) yine de aklımda var bu da.

    Kanuni GT 170



    MOTOR: Tek silindir 4 zamanlı hava soğutmalı
    Silindir Hacmi: 170 cc
    Sıkıştırma Oranı: 9,2:1
    Motor Gücü: 9,0kW / 7500 (~12,2bg)
    Vites Tipi: 5 vites
    Ateşleme: CDI

    ÖLÇÜLER
    Uzunluk: 2020
    Genişlik: 760
    Yükseklik: 1111
    Aks Arası: 1380
    Sele Yüksekliği: 790
    Yüksüz Ağırlık: 125
    Yakıt Tankı: 17,5

    GÖVDE
    Ön Süspansiyon: Teleskopik
    Arka Süspansiyon: Helezonik Yaylı Tek Amortisör
    Ön Fren: Disk
    Arka Fren: Disk
    Ön Lastik: 110/70-17
    Arka Lastik: 130/70-17


    RKS Titanic 150



    Özellikleri:




    ARORA AR 180 - 19



    Özellikleri resimde belirtilmiş zaten.

    Bu üçlü arasında kaldım. GT170 ilk günden sitede önceden belirttiği 15bg veriyi 9,0kW olarak güncelledikten sonra açıkcası biraz soğudum. Yoksa bariz bir şekilde bu motoru istiyordum. Ama dediğim gibi kafamı karıştırdı bu tür değişimler, ee uzun yolda düşündüğüm için titreşim konusu da ilk alan arkadaşların yorumlarından dolayı kafamı kurcalamıyor değil tabi.

    RKS konusunda ise görüştüğüm bir çok motor bayisi yakıt konusunda diğerlerine göre daha avantajlı olduğunu söylediler. İlk motorun olacaksa 150 den başlaman da daha iyi gibi yorumlar yaptılar. Ancak forumdaki kullanıcıların yorumlarında da dijital göstergede biraz problem yaşadığını yazmış.

    ARORA ise AR 180 - 19 modeli kullanıcıları motorun gücünün iyi olduğunu vs söylemişler. İstediğim hızında üstüne çıkabiliyor. Görüntüsü diğer ikisine göre 1 adım önde ve motorunda "JAPAN TECHNOLOGY" ibaresi var. Motorda ki hafif bir zırıltıdan başka bir sıkıntı yok forumda gördüğüm kadarıyla ki ilk bakımlarından sonra bu sorun giderildimi hepsinde bu sorun varmıydı bilmiyorum.

    Gönül isterdi ki hepsinin tork bilgilerini de vereyim ama bilgim yok. Eee malum bunun yokuşu var uzun yolu var vs. Sizce en uygun motor hangisi? Hangi motoru almamı önerirsiniz.

    NOT: Yorumlar bu üç model arasında olursa sevinirim Honda, Yamaha falan denilmese mutlu olurum...


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    Tİme_shİft42 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Kasım 2012
    Motosikleti
    Var
    Ustten eksantrikli balansorlu ama titresimli
    AsyMeTRiQue bunu beğendi.

  3. #3
    h.dural - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Nisan 2013
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    mondial mx
    bende 20 sene otomobil kullandıktan sonra 2.5 yıldır motorsiklet kullanıcısıyım motorumu satdım iki aydır motor araştırıyorum hatda mondial bayisine gitdim mondial mcx test sürüşüne çıktım hızı torku ne yalan söyleyeyim harika arka firen disk ama granaj zayıf kaslı durmuyor motor bende başka neler var derken GT170 gördüm geniş lastikler arka firen disk siyah rengi olmasaydı ne yalan söyleyeyim yüzüne bile bakmazdım tabi bu benim kişisel zevkim turuncuyu sevende olabilir tabi diyeceğim oki senin keyif icin kullanacağın motor birazda şık olmalı hızdan ziyade yol tutuşu daha sağlam olmalı bende motorumu aldığımda kendimi dağ bayır attım lastikler ince ve cılız olduğundan çok düşme tehlikesi yaşadım
    kanuni web sitesindeki iletişim bölümüne motor hakkında kapsamlı sorular sordum tatmin edici cevaplar alırsan bu motoru almayı çok arzuluyorum ha sen illada hız arka firen disk olsun torku olsun diyorsan mcx düşüne bilirsin diğer modeller hakında pek bilgim yok seni yanıltmak istemem aslında avrupa standartlarına uyum icin ekzozs katalizatör ve kabüratör le oynamalardan dolayı biraz beygir kaybı var
    benim mondial mx aldım sıfır 2011 de ama eski tip dediğimiz 125 kanunileri yokuşlarda plakasını okumak zorunda kaldım dağ gezilerinde
    baktın ikiside 125 beygir gücü dersen benimki 1 beygirde olsa yüksek ama hissedilen enaz 5 beygir acaba bendemi bir şey vardiye hembenim hemde arkadaşlarımın kafasında soru işareti kalmasın diye motorları değiştik değişen birşen yok yine geride kaldı
    ha düzyolda birşey yok hatda 15.km daha hızlı ama rampada bayıldınmı hiç bir anlamı kalmıyor tabi insanı yoran düz yol değil rampadır heleki önünde kamyon varsa

  4. #4
    cenkito - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ocak 2010
    Şehir
    Adana/Çukurova - Muğla/Fethiye
    Motosikleti
    MONDİAL X-TREME MAXX 200
    bence bu üç model içinde en iyi tercih rks olacaktır
    Adım CEM
    MOTOSİKLET = ÖZGÜRLÜK
    Motora ölmek için değil, Yaşamdan daha fazla zevk almak için binmeliyiz

  5. #5
    Uway - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Aralık 2012
    Şehir
    Ankara-Samsun
    Motosikleti
    Rks Titanic 150-SYM Wolf 250-Hyosung RT125
    >>>>>>>>>>
    Alıntı cenkito adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bence bu üç model içinde en iyi tercih rks olacaktır

  6. #6
    Tİme_shİft42 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Kasım 2012
    Motosikleti
    Var
    Tvs mi alsak acaba

  7. #7

    Üyelik
    28 Eylül 2011
    Şehir
    Bursa
    Bu karşılaştırmaların arasına mondial mcx eklense iyi olur fiyat güç bakımından yakın.

  8. #8
    CrosseR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Ekim 2008
    Aroranın farları LETLİymiş o daha iyi gibi

  9. #9
    AsyMeTRiQue - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Nisan 2013
    Şehir
    KOCAELİ
    Motosikleti
    kuyrukta PCX yazıyor, yanına da NS200 yanaştı...
    Alıntı CrosseR adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Aroranın farları LETLİymiş o daha iyi gibi
    Sorma biraz merak etmiyo değilim LETli nasıl oluyo diye LEDli yi biliyoruz da

    Mondial i de aslında düşünebilirdim ama ne bileyim markaya bu pazara girdiğinden beri hiç ısınamadım. Birde görüntü itibariyle de olsa biraz cılız kalır diye düşünüyorum.

    @h.dural Haklısın kesinlikle. Neticede uzun yolda yapacağım. Öyle planlıyorum aslında. Yokuşlarda ki sorunlar torkla ilgili bir konu yanılmıyorsam Torklarıyla alakalı bilgi alabilsem bu modellerle alakalı aslında kafamda daha da netleşecek. GT 170 modelini hemde siyahını görmüş dokunmuş biri olarak evet o lastiklerin kattığı ağırlık falan müthiş. Ayrıca bilmiyorum siz yakından gördünüz incelediniz mi ama selesi de RKS ye ve bir kaç markaya göre oldukça hoşuma gitti. Sele görüntüsü olarak değil yumuşaklık ve rahatlık olarak çok iyiydi. Asya motorun swiftine göre falan çok iyi. Diğer markalardan daha fazla dikkatimi çeken konu da malzeme de gayet iyiydi. Mesela RKS ve KUBA ların direksiyonunun tutacaklarından daha iyi geldi GT 170 in malzeme olarak. Ancak görüntü ve motor gücü olarak ARORA daha güzel duruyor. Ben daha çok beğeniyorum açıkcası. Birde kafamı karıştıran şey ise Kanuni phantom sahibi bi kişi ile konuştuk motorla ilgili phantom 180cc lik bir motor ama 150 lik mondialin plakasını okuduğunu söyledi o da eğer 170cc lik bir motor alacaksam da en azından bi 120 görmesi gerek diye düşünüyorum. ARORA kullanıcıları 130 - 140 arasında gidebiliyorlar. 120 göremeyecekse yakıt avantajından dolayı RKS alırım diye düşünüyorum açıkcası. RKS nin süspansiyonları için çok iyi tepkiler aldım açıkcası. çok iyi olduğunu söylediler ki kanuni bayisindeki (aynı zamanda KUBA yani RKS bayisi) RKS için deponun üzerine bir bardak su koyalım sonuna kadar gaz verelim bardak oynarsa motoru sana bedava vereyim dedi bu kadar titreşimine güvendiğini de söyledi. GT 170 i kötülemek için söylemedi çünkü bayiye gelmiş ama henüz çalıştırmadıkları için bilgi sahibi değildi. RKS hakkında soru sorduğum için bu şekilde cevapladı. GT 170 in de 120 ye çıkabildiğini kullananlar söylese alırım açıkcası. Çok mu önemli demeyin ben arabayla dahi hız yapmam şehirler arası yolda. Ceza falan yememek için ama bir çok kez şehirler arası yola çıktığım için biliyorum sağ şeritten giden araçlar hız olarak çok yavaş kalabiliyorlar onları geçmek zorunda kalabiliyorsun ve sol şeritte hızlı giden araçlar oluyo... Sadece o şeritin hızına uymak için 1 kere 123km hıza çıktım o da önümdeki kamyonu sollamak için. düşünün tabelalara uyan 50 yazıyorsa GPS hızımı 51 yapmayan biriyim dediğim gibi 170cc lik bir motor alacaksam da bunu beklerim açıkcası. yoksa RKS.

    Bu hız gerekliliğinden ötürü de ARORA listede zaten :D eminim ki Arora da olsa alacağım motor 130 yada yukarısını (kullananlar ulaştığını motorun o hıza ulaştığını söylüyor) kesinlikle görmeyeceğim kullanırken. Kendimi tanıyorum çünkü tabelada 120 yi görürken ben daha hızlı gidiyorsam vicdan azabı çekiyorum o derece :D

    Bakalım GT kullanıcıları rodajı atlatsa da yorumlarını yapsalar RKS 104 ü görüyo dediğim gibi 120 yi göremeyen bi GT yerine yakıtta avantajlı olan RKS alırım. Geçerse eğer Arora ile arasında kalırım. Ama Aroranında bi bayisini ve servisini ziyaret etmem gerek

  10. #10
    cakturkc - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Nisan 2011
    Şehir
    Yalova
    Motosikleti
    Cbf 150
    gt 170'in süspansiyonları da frenleri de diğer iki motordan daha iyi.Bana göre 12 hp yeterlidir ancak kanunin yaptığı da iş ahlakına sığmaz.Ben fuarda peşinat verip alanlardan olsaydım bu değişiklikten dolayı zararımın tazminini isterdim.
    Ancak gt 170'in göstergeleri ne öyle 200 daha fazla olsaydı dijital olsaydı.
    “Deneyen başaramayabilir lakin denemeyen zaten kaybetmiştir.”

  11. #11
    AsyMeTRiQue - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Nisan 2013
    Şehir
    KOCAELİ
    Motosikleti
    kuyrukta PCX yazıyor, yanına da NS200 yanaştı...
    Alıntı cakturkc adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    gt 170'in süspansiyonları da frenleri de diğer iki motordan daha iyi.Bana göre 12 hp yeterlidir ancak kanunin yaptığı da iş ahlakına sığmaz.Ben fuarda peşinat verip alanlardan olsaydım bu değişiklikten dolayı zararımın tazminini isterdim.
    Ancak gt 170'in göstergeleri ne öyle 200 daha fazla olsaydı dijital olsaydı.
    Zarar tazminini isteyemezdin çünkü gerek katalogda gerekse sitede firmanın ürün aksamıyla ilgili değişikliğe gitme hakkı vardır ibaresi bu yolu tıkıyor açıkcası! He yaptıkları evet yanlış ama şu rodajı bi geçse kullanıcıları ve evet 120 yapıyor dese alıcam. Dediğim gibi sele rahatlığı ve kullanılan parçaların diğer örneklere göre biraz daha kaliteli görünmesi falan cezbedici. Gerçi daha arorayı görmedim ama!

  12. #12
    cakturkc - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Nisan 2011
    Şehir
    Yalova
    Motosikleti
    Cbf 150
    Alıntı AsyMeTRiQue adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Zarar tazminini isteyemezdin çünkü gerek katalogda gerekse sitede firmanın ürün aksamıyla ilgili değişikliğe gitme hakkı vardır ibaresi bu yolu tıkıyor açıkcası! He yaptıkları evet yanlış ama şu rodajı bi geçse kullanıcıları ve evet 120 yapıyor dese alıcam. Dediğim gibi sele rahatlığı ve kullanılan parçaların diğer örneklere göre biraz daha kaliteli görünmesi falan cezbedici. Gerçi daha arorayı görmedim ama!
    Lokman hocam ister sitede yazsın isterse bütün bayilerinde kapının girişinde yazsın.Borçlar hukukuna göre icapcı icabıyla sorumludur.Öyle sonradan sözleşmede kafasına göre değişiklik falan yapamaz.En azından bu değişiklik sonrası ürünü alanları arayıp bilgilendirmeleri gerekirdi. Versinler tüketici mahkemelerine alan arkadaşlar .Biz bu motoru bu güçte diye aldık.Sonradan bu güçte olmadığı beyan edildi diye.Tüketici mahkemesi ne karar veriyor görelim.
    “Deneyen başaramayabilir lakin denemeyen zaten kaybetmiştir.”

  13. #13
    Tİme_shİft42 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Kasım 2012
    Motosikleti
    Var
    Ybr ile millet 130 kmh hız yapıyorsa buda yapar sonuçta 170 cc bu hızları yapmasından ziyade bu hızda motoru sıkıştırmadan gitmekdir önemli olan

  14. #14

    Üyelik
    20 Ağustos 2005
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    BMW F 750 GS
    Yanlış yorumlanan ve boş yere can sıkan bazı noktaları açmakta fayda var. Öncelikle güç mevzusuna fazla takılmayın, 3 BG'lik güç farkı size son hızda en fazla 5 km/saat kazandırır. İkincisi de bu motorlarla 120 km/saat hıza çıkarsınız ama nasıl çıkarsınız ? Motor 100 km hızdan sonra gıdım gıdım, inleye inleye çıkıyorsa zaten size 120 km/saat hızda rahat bir sürüş sağlayamaz. Her yokuşta hız göstergesi aşağı doğru çakılacaktır. Onun için bu sınıfta 100 km/saat hızı hedeflemek hem motor açısından hem de güvenlik açısından daha mantıklı olacaktır. Diğer konuya gelirsek, yokuş çıkma performansı tamamen tekerlek torkuna ve ağırlığa bağlı birşeydir. Tork değerleri de doğrudan motor hacmine bakar. Aynı teknolojiye sahip motorlarda hangisinin hacmi yüksekse onun torku daha fazladır. O nedenle Kanuni'nin sitesinde değer vermemesi çok da önemli değil, zaten bildiklerini de sanmıyorum. Bu firmalarda çalışan mühendisler nasıl mühendisse, onları kimler işe alıyorsa, bu katalogların böyle olmaması gerektiğini anlayamıyorlar. Neyse, konuyu dağıtmayalım. 170 cc motorun torku 150 cc'den fazla 200 cc'den de az olacaktır. Ona göre tahmin edersiniz. Bence seçim kriterleri önem sırasına göre şunlar olmalı :

    1) Titreşim : Motorda rahatsızlık veren titreşim varsa o motoru çöpe atabilirsiniz. Ben TVS Apachi gibi sınıfının belki de en iyi olan motorunun bu yüzden alamıyorum.
    2) Malzeme kalitesi : Bu açıdan mesela Asya'nın yeni modellerini iyi bulmuyorum. Mondial MCX'ler de fena değil kalitedeler, Titanic 150 gayet iyi, GT170'i görmedim.
    3) Servis : Servisinin adam gibi ve iyi niyetli olması gerekiyor.Uyduruk kaydırık iş yapan bilgisiz ustaları sevmem. Bu açıdan eski motorum Kymco'nun servisi çok iyiydi ama yeni motorum Lifan'ın servisi o kadar iyi değil. Bu iş tamamen şans işi...
    4) Üzerine bindiğinizde içinize sinen motoru alın. Mümkünse deneme sürüşü yapın. Bazen sürdüğünüzde hayalini kurduğunuz motorun o kadar da iyi olmadığını farkediyorsunuz.

    Biraz yardımcı olmak için bunları yazmak istedim. Bir de başka bir motor tavsiye edeceğim. Bunu başka başlıklarda da tavsiye ettim ve ısrarla etmeye devam edeceğim çünkü gerçekten çok iyi bir motor. Lifan, Emisol diye bir model çıkardı. Dün deneme sürüşü yaptım ve motora bayıldım. Alacak olan arkadaşlara kesinlikle tavsiye ediyorum hatta kendi motorumu satıp alayım mı diye düşünüyorum. Açıklamalarımı Lifan 150-9 başlığı altında yaptım, fotoğraf da koydum, oradan bakabilirsiniz. Denediğim birçok modeli ve kullanmakta olduğum motordan sonra artık Lifan'ı diğer Çin markalarıyla aynı kefeye koymadığımı da belirtmek istiyorum. Gidip motorlarını inceleyin, bana hak vereceksiniz.
    cakturkc bunu beğendi.

  15. #15
    AsyMeTRiQue - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Nisan 2013
    Şehir
    KOCAELİ
    Motosikleti
    kuyrukta PCX yazıyor, yanına da NS200 yanaştı...
    Şimdi şu 120 konusuna bi açıklık getireyim. Yanlış anlaşılmasın ben sürekli o hızda gitmek icin istemiyorum emin olun yol boş olduğunda hız araligim 100-110 civarı olur. Sadece önümde 80-90 km hızda giden bi kamyon veya araç bulunduğunda soldaki seritin hızına ayak uydurabilmek adına sadece bir araç sollama süresince bu hıza ulasirim yani bence en azından bir aracı geçmek icin motor sikissa sorun olurmu ki bilmiyorum...

    Yotumlariniz icin teşekkür ederim ve emin olun hepsini dikkate alıyorum...

  16. #16
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Gt170 170cc arora-180 180 dediği halde 200cc, bunu göz önünde bulundur. Ama şuna inatla 12.4 beygir demeyin 170cc motor 14 beygir gücünde.
    cakturkc bunu beğendi.

  17. #17

    Üyelik
    20 Ağustos 2005
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    BMW F 750 GS
    Alıntı AsyMeTRiQue adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Şimdi şu 120 konusuna bi açıklık getireyim. Yanlış anlaşılmasın ben sürekli o hızda gitmek icin istemiyorum emin olun yol boş olduğunda hız araligim 100-110 civarı olur. Sadece önümde 80-90 km hızda giden bi kamyon veya araç bulunduğunda soldaki seritin hızına ayak uydurabilmek adına sadece bir araç sollama süresince bu hıza ulasirim yani bence en azından bir aracı geçmek icin motor sikissa sorun olurmu ki bilmiyorum...

    Yotumlariniz icin teşekkür ederim ve emin olun hepsini dikkate alıyorum...
    Böyle bir hızlanma 250 cc altı motorlarla olacak iş değil. 90'dan 120'ye çıkmak en iyi ihtimalle 30 saniye sürer. O süratte kamyonun yanına gelince rüzgardan motor çok hızlanamıyor zaten.

  18. #18
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Ben 150'lik motorla cok kamyon solladim, tek seritli yollarda bile ama usulunu bilmek lazim. 120 yapmaya da gerek yok 90'la giden kamyonu 100-105 ile sollarsin. Kamyonun dibine girip sonra sollamaya kalkarsan olmaz, en az 20 metre geriden hizlanmaya baslamalisin.

  19. #19
    AsyMeTRiQue - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Nisan 2013
    Şehir
    KOCAELİ
    Motosikleti
    kuyrukta PCX yazıyor, yanına da NS200 yanaştı...
    Alıntı Mengu16 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ben 150'lik motorla cok kamyon solladim, tek seritli yollarda bile ama usulunu bilmek lazim. 120 yapmaya da gerek yok 90'la giden kamyonu 100-105 ile sollarsin. Kamyonun dibine girip sonra sollamaya kalkarsan olmaz, en az 20 metre geriden hizlanmaya baslamalisin.
    Hızlanma konusunda 1.3 motorlu arabalarda da durum farklı değil açıkcası. Bende 1.3 doblo da var 1.8 connect de farkı tabi ki bariz ortada. Motor da da tabi ki cüsse küçüklüğü (arabalara göre) ve kilo düşük, rüzgarın etkisi falan farkı olacaktır. Araçta bile direksiyondaki kişi solladığı büyük aracın rüzgarının gücünü çok net hissediyorken motorda elbetteki daha fazla olacaktır ve bu en zor yanı olsa gerek 100 - 105 km yeterli tabi dediğiniz gibi ancak bazı yollarda (yolun güzel olduğu yollar ki bende sık sık bu yolları kullanmak istiyorum açıkcası) sol şeritteki araçlar gerçekten çok hızlı gidebiliyorlar 150 160 yapıp birde arkandan sıkıştırıp sellektör yapanlar yokmu . en azından onları çok yavaşlatmamak için 100 - 105 in üstüne çıkman gerekebiliyor. Yani amacım tabi ki 90km den atik bir şekilde 120 ye sıçrama yapmak değil. Çok kullanmamakla birlikte en azından görse, motora alıştıktan sonra zaten oturacaktır sollama yöntemleri kafanda diye düşünüyorum hee bu arada öyle motoru ilk aldım hadi kalkıp bi bursa yapayım diyecek değilim bi 10,000 belki de 20,000 (kendimi hazır hissetmeme bağlı) km motoru kullanmadan çıkmam o kadar uzuna bu sürede en fazla kocaeli yada tekirdağ falan olur

    Bu arada cidden bugün çevirdim bi ybr liyi bugün sordum max kaç basabiliyorsun bununla diye 120 gördüm daha zorlamadım sonra dedi onlarda 125 motor yokmu yav
    Birde bir forumda denk geldi asya swift 150 varmış gerçi 170cc ama adam 4. viteste 110 gördüm diyor ibre mi bozuk acep onda da 5-6bin devirden sonra titreme başlıyor diyorlar ondan koymadım listeye

  20. #20
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    O zaman emniyet şeridinden sağlarsın kamyonları, virajda yapmadığın sürece sıkıntı yok bunu. Birileri gelip yine kızacak bana ama olsun


1. sayfa 123 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)