KTM 125 duke Hyosung 250r
Reklamlar
-
23 Ağustos 2012, 05:02
#1
Reklamlar
-
23 Ağustos 2012, 10:15
#2
GT 250 sahibi olarak KTM ne bilim hoşuma gidiyor benim komşunun tavuğu komşuya kaz mı görünür bilmem KTM gecince bakmadan edemiyorum :D
Ötenazi hakkımı yaşayarak kullanıyorum. Z @ B ! T
Gideceği yeri bilmeyene hiç bir GPS yardımcı olmaz!...
-
23 Ağustos 2012, 10:48
#3
Deve ile cüce karşılaştırması yapmışsın haberin yok ktm ye 175 üstü insan binemez,binerde haberlere falan çıkarsın yolda gören fotoğrafını çeker (adamın içine motor kaçmış diye)
-
23 Ağustos 2012, 11:02
#4
Çalıştığım yerde 125 duke var. her yanından geçişte inceliyorum. Bence şehir içi için ideal bir motosiklet. İki kişi ne kadar performanslı kullanılır bilmiyorum ama.
Aynı zamanda kalitesi ve karizması var bence. Benim tercihim (senin yerinde olsam) KTM olurdu. Bu işler kısmet meselesi unutma.
-
23 Ağustos 2012, 11:09
#5
possi adlı üyeden alıntı
Deve ile cüce karşılaştırması yapmışsın haberin yok ktm ye 175 üstü insan binemez,binerde haberlere falan çıkarsın yolda gören fotoğrafını çeker (adamın içine motor kaçmış diye)
(bkz: bilgi sahibi olmadan fikir sahibi olmak)
-
23 Ağustos 2012, 11:56
#6
Çok pahalı geliyor Duke,açıkçası 200 cc olanı 4000 euro olsa(125 liği 4000 euro,200 lüğü 5000 euro) almayı ciddi ciddi düşünürdüm.Hyosung ile karşılaştırmak bile hata hele kanuni adı altında geldiğini düşünürsek hiç karşılaştırmaya gelmez.Kaliteli marka ama Ktm ayrı.
-
23 Ağustos 2012, 12:21
#7
possi adlı üyeden alıntı
Deve ile cüce karşılaştırması yapmışsın haberin yok ktm ye 175 üstü insan binemez,binerde haberlere falan çıkarsın yolda gören fotoğrafını çeker (adamın içine motor kaçmış diye)
Bu şekilde motoru görmeden, bilmeden içinden sallayanları ciddiye almamak lazım, ama bilmeyen için bu tipleri tespit etmek çok zor.
-
23 Ağustos 2012, 12:53
#8
ktm güzel bir motor tartışılmaz ama ebat ve hız olarak hyo nun gerisinde kalacağı kesin. ayrıca 7,500 tl ye 2010 enjeksiyonlu gt250 rahatlıkla alabilirsin. yakıtı da oldukça tatminkardır, parça ve servis yaygınlığı da cabası. ben de ktm duke 200 almayı düşünen biri olarak senin koşullarına gt250 yi daha uygun buldum. karar senin.
bu arada gt250naked modifikasyonunun çok maliyetli olacağını sanmıyorum. gördüğüm kadarıyla alt sakal, far grubu, çelik fren hortumları, dikiz aynaları, maşadan şaseye alınmış sinyaller ve şaseye sabitlenmiş denge topuzu ve en önemlisi akropoviç egzoz var... maliyetten ziyade uyumlu parça bulmak, bulduğun parçayı motora uydurmak biraz zor olabilir. Egzoz hariç en fazla 1000-1500 TL tutabileceğini düşünüyorum.
-
23 Ağustos 2012, 18:29
#9
scooboy adlı üyeden alıntı
Çalıştığım yerde 125 duke var. her yanından geçişte inceliyorum. Bence şehir içi için ideal bir motosiklet. İki kişi ne kadar performanslı kullanılır bilmiyorum ama.
Aynı zamanda kalitesi ve karizması var bence. Benim tercihim (senin yerinde olsam) KTM olurdu. Bu işler kısmet meselesi unutma.
zenon adlı üyeden alıntı
GT 250 sahibi olarak KTM ne bilim hoşuma gidiyor benim komşunun tavuğu komşuya kaz mı görünür bilmem KTM gecince bakmadan edemiyorum :D
Khutuck
Slayerrr
Hocam kendi motorunuzla kıyasladığınızda boyutları nasıldır 2 kişi binilebilirmi?Bilen gören arkadaşlar biraz bahsedebilirmi?İncelemelerde nasıl bi etki bırakıyor?Performans konusunda da 120 yi geçiceğimi tahmin etmiyorum korkularım var yeterince onun için performası 2. sırada
ozgur325
Modifikasyon konusunda dediklerinizi 3 defa okudum araştırdım anlamak için 4.500 bi naked alsam 1.500 lirayıda bir usta bulsam o bu hale getirebilirmi kendi de fiyata bişey eklermi .İnterneten araştırdığıma göre ne çift far bulabildim ne alt sakal bunu usta kendi mi yapıcsak ? Cok soru işareti var.
-
23 Ağustos 2012, 18:57
#10
crushoot adlı üyeden alıntı
[B] 4.500 bi naked alsam 1.500 lirayıda bir usta bulsam o bu hale getirebilirmi kendi de fiyata bişey eklermi
öncelikle 4500 değil 5500 - 6000 verip sağlam bir motora binmeni öneririm. 4500 e alacağın bir hyosung rus ruleti oynamak gibidir.bu dediğimi bir düşün.
Two Against the World
Hyosung RT125 (55.000) Hyosung GT250 X (100.000) Ducati Monster 1200
-
23 Ağustos 2012, 19:14
#11
Chronix adlı üyeden alıntı
öncelikle 4500 değil 5500 - 6000 verip sağlam bir motora binmeni öneririm. 4500 e alacağın bir hyosung rus ruleti oynamak gibidir.bu dediğimi bir düşün.
temiz bir hyosung gt250 naked bulsam 5.500 e 1.500 lirada masraf yapsam toplamda 7.000 tl gibi bir fiyata herşey dahil gösterdiğim resimdeki modeli elde edebilirmiyim yoksa cok iş cıkarırmı.Motor hakkında bi bilgim yok olmadık şeyler karşıma cıkarmı.
-
24 Ağustos 2012, 11:57
#12
crushoot adlı üyeden alıntı
temiz bir hyosung gt250 naked bulsam 5.500 e 1.500 lirada masraf yapsam toplamda 7.000 tl gibi bir fiyata herşey dahil gösterdiğim resimdeki modeli elde edebilirmiyim yoksa cok iş cıkarırmı.Motor hakkında bi bilgim yok olmadık şeyler karşıma cıkarmı.
far 150 TL sakal 100-150 TL ayna 50-100 TL arka lastik çamurluğu biraz zor bulursun veya araştırarak uydurabilirsin ama orjinal birşeye 300 TL'den aşağı vermezsin boya 300-350 TL. Egzosta hiç girmiyorum bile.yazdığım fiyatların hepsi ortalaması. aşağısı da yukarısı da olabilir.
Two Against the World
Hyosung RT125 (55.000) Hyosung GT250 X (100.000) Ducati Monster 1200
-
24 Ağustos 2012, 12:32
#13
Slayerrr adlı üyeden alıntı
(bkz: bilgi sahibi olmadan fikir sahibi olmak)
Sen duke 125 yada 200 ü hiç sokakta gördünmüde bu fikre sahip olabiliyorsun.İnternet ile gerçek hayat farklıdır.
Khutuck adlı üyeden alıntı
Bu şekilde motoru görmeden, bilmeden içinden sallayanları ciddiye almamak lazım, ama bilmeyen için bu tipleri tespit etmek çok zor.
) Sadece gülüyorum, 1.80 birini duke 125/200de gördüğümdeyse katıla katıla gülüyorum.Siz kağıt üstünde bakın motorlara, gerçekle yüzleşince dediğimi anlarsınız.
-
24 Ağustos 2012, 13:07
#14
Süper Moderatör (BBRR)
Ktm sadece hyo nun değil segmentteki tüm motorların üstünde bir motordur. Ancak ciddi yedek parça sıkıntısı var buda bir gerçek. Eski bir comet sahibi olarak ben seçim hakkımı sanki biraz cometten yana kullanırdım. comet daha iri yapılı kaslı. aynı cc deki rakiplerine oranla daha güçlü. hem şehir içi hem uzun yol yapabilecek .. artçıyı çok rahat kaldırabilecek bir motor .. KTM 125 duke artçılı kullanımda aynı performansı sergilemez.
[B][COLOR="DarkOliveGreen"]"İnanç, görünmeyene inanmaktır. Görünmeyene inanırsanız kimsenin göremediğini görürsünüz"[/COLOR][/B] [B]A. Şerif İZGÖREN[/B]
-
24 Ağustos 2012, 16:16
#15
crushoot adlı üyeden alıntı
Khutuck
Slayerrr
Hocam kendi motorunuzla kıyasladığınızda boyutları nasıldır 2 kişi binilebilirmi?Bilen gören arkadaşlar biraz bahsedebilirmi?İncelemelerde nasıl bi etki bırakıyor?Performans konusunda da 120 yi geçiceğimi tahmin etmiyorum korkularım var yeterince
onun için performası 2. sırada
125'lik model rahatlıkla 120km/sa sabit hızla gidiyor, zorlayınca 135'e ulaşıyor. Şehir trafiğine rahatlıkla uyum sağlarsın, uzun mesafe sürüşte tüm 125'likler gibi son hızı yetersiz gelecektir. Motorun ara hızlanmaları çok iyi, 100'le giderken gazı açınca tepki alabiliyorsun. CBF150'de 100'le gaz açınca sadece ses değişiyor Eğer bütçen yeterliyse Duke 200 almanı tavsiye ederim, arada 500€ fark var sadece.
Motor CBF150'ye göre biraz daha ufak ama kalıplı. CBF150'yle yan yana koyunca 190'lık sıska bir adamla 170'lik vücutçu gibi duruyorlar. Yol tutuşu çok çok iyi, çok çevik bir motor, frenleri çok iyi. CBF150 ve Fazer'a kıyasla Duke125 kullanırken daha çok zevk aldım.
Artçı selesi biraz küçük ama diz mesafesi yeterli. İki kişilik bir motor değil, kısa mesafe dışında iki kişi kullanmak rahat olmayacaktır. Artçılı sürüş dinamiği iyi, ama artçıyla yüksek hıza çıkmadığım için performansını bilmiyorum.
possi adlı üyeden alıntı
Sen duke 125 yada 200 ü hiç sokakta gördünmüde bu fikre sahip olabiliyorsun.İnternet ile gerçek hayat farklıdır.
) Sadece gülüyorum, 1.80 birini duke 125/200de gördüğümdeyse katıla katıla gülüyorum.Siz kağıt üstünde bakın motorlara, gerçekle yüzleşince dediğimi anlarsınız.
Spormoto'da (KTM distribütörü) 7 ay çalıştım, Türkiye'ye gelen ilk Duke 125'i ben çıkarttım kutusundan Boyum 183, motor çok büyük değil ama çok ufak da değil.
-
24 Ağustos 2012, 16:24
#16
Khutuck adlı üyeden alıntı
Spormoto'da (KTM distribütörü) 7 ay çalıştım, Türkiye'ye gelen ilk Duke 125'i ben çıkarttım kutusundan
Boyum 183, motor çok büyük değil ama çok ufak da değil.
İnsanları yanlış yönlendiriyorsunuz,Ktm den ayrılalı ne kadar oldu, içeride alamadığınız bakiyeniz mi var? Hala satış sorumlusu gibi yorum yapmaktasınız...
Sonuçta iki malda ortada aynı kişi aynı açıdan 2motordada fotoğraf çekinip karşılaştırsın,dahada aksini iddaa eden olursa zevklerimiz farklı demek ki yada gözlük numaralaramız..
-
24 Ağustos 2012, 16:56
#17
possi adlı üyeden alıntı
İnsanları yanlış yönlendiriyorsunuz,Ktm den ayrılalı ne kadar oldu, içeride alamadığınız bakiyeniz mi var? Hala satış sorumlusu gibi yorum yapmaktasınız...
Sonuçta iki malda ortada aynı kişi aynı açıdan 2motordada fotoğraf çekinip karşılaştırsın,dahada aksini iddaa eden olursa zevklerimiz farklı demek ki yada gözlük numaralaramız..
KTM'den ayrılalı 1.5 yıl oldu, ne alacağım ne de borcum var. Yedek parçası sıkıntılı ama motorlar kesinlikle çok çok iyi. Duke125 şu ana kadar kullandığım en zevkli motorlardan biriydi, ki KTM'nin çoğu modelini (EXC 450, EXC300, EXC250, 990 Adv, 990SM, 990SMR, 990SMT, 690 End, 690 EndR) kullandım. Hatta iki ay evvel kendime bir tane almayı düşünüyordum, araba almaya karar verdiğim için vazgeçtim.
Eğer motosikletin sadece büyüklüğüyle ve gücüyle ilgileniyorsanız GT250R mantıklı. Ama eğer sürüş zevki önemliyse KTM kesinlikle önde gelir. GT250R'ı kullanmadım, ancak gerek kullanan arkadaşların yorumları, gerek test yazılarını göz önünde bulundurunca KTM kadar iyi bir motor olmadığı izlenimine sahibim. Daha hızlı olabilir ama daha iyi değil.
-
24 Ağustos 2012, 17:37
#18
possi adlı üyeden alıntı
Sen duke 125 yada 200 ü hiç sokakta gördünmüde bu fikre sahip olabiliyorsun.İnternet ile gerçek hayat farklıdır.
Sadece görmedim üzerine de oturdum, kullanan arkadaşım var.
-
24 Ağustos 2012, 17:40
#19
benim tercihim ktm den yana olurdu belki performans olarak değil ama kalite olarak ktm hyosung u katlar.
-
24 Ağustos 2012, 17:46
#20
Ktm nin kalitesini tartışan yok zaten, dikkat ettiyseniz sadece boyut ile alakalı yorum yaptım ki en önemlisi insanın boyuna uygun motor seçmesidir.Boyut konusundada iddaalıyım 1.80 boyundaki bir adam hertürlü o motor için fazla uzun...Hani arkadaşında bu motor olanlar arkadaşının boyunu bir ölçsün,sizin çevrenizde hala boyunu 10cm abartarak söyleyen adamlar var sanırım yoksa gözle farkedebilecek kadar zevk sahibi olmanız lazım.Ben moda ikonu değilim ama bu araçların sınıfı commuter değil sonuçta hobi amaçlı kullanılacak
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)