Kanuni Caracal Denizli Gezisi (505km. denizli çevresinde görülebilecek en iyi yerler)
Reklamlar
-
505km süren denizli gezim.
cuma akşamı havanın güzelliğinin verdiği ilhamla hem ziyaret hem ticaret (gezi) düşüncesiyle denizlideki ablamı aradım, haftasonu için memlekete getirmek üzere başlangıçta sadece ablamı alıp gelme planı olan denizli gezime ilhamın gelmesinden 20dk sonra başladım
ağılı boğazdan inerken
evden çıkıştan 100km sonra
bu noktada denizliye 30km kadar bi yolum kalmışken, ablam aradı ve sınavlarının olduğunu,dönemiyceğini söyledi. iyi bunu neden tokyo saatiyle sölüyosun sırf seni almak için çıktım yola şu fotoyu çektikten sonra ablamı getirme olayı tamamiyle şahsi gezime dönüştü
denizliye vardığım akşam google earth'den çevrede gezilebilecek yerlerin araştırmasını yapıp kendime bir harita yaptım. ilk durak honaz şelalesi. nasıl biyer bilmiyorum ama gugıldaki resmi çok hoştu ve buraya gitmeye karar verdik.
yola çıkmadan
yol öncesi kahvaltı yaparken ben
ablam
honaz'a doğru
ablam ve ben
hava kapalı,arada bikaç damla düşüyor.
motor boşda inişte soğutma yapıyorum
honaz belediyesi ağaçlandırma sahası
arka taraf piknik alanı,tamamı erkek olan yaklaşık 30 kişilik bir grup genç piknik yapıyordu.
honaz a doğru
yaptığım harita gugıl ın bikaç yıl önceki görüntüleri vermesi yüzünden pek bi işe yaramadı. 20 kişiye sorarak aslında çağlayanın honaz dışında oduğunu öğrendik. şehir içinden motosiklet yine yüksüz bikaç km aşağıya indik.
egenin en yüksek dağı Honaz Dağı (2528m)
çağlayana az kaldı
uzun aramalardan sonra bulduk
gugıldaki fotoğrafı daha şatafatlı duruyordu. kim çektiyse iyi çekmiş. beklediğimizden cılız bi çağlayan
suların döküldüğü yerde alabalıklar. burası aynı zamanda restorant
çağlayanın tepesinden
vaşak200üm
balık sipariş etmiştik. kokusunun ve görüntüsünün güzelliğinden bütünken fotosunu çekmeyi unutmuşuz. çok lezzetliydi. yağları hala köpürüyordu
18 lira hesap
balığı kazığıyla beraber yeyip (öğrenciyiz)
havanın her an yağabilirliği yüzünden gitmekte kararsız kaldığımız kaklık mağası (yeraltı pamukkalesi)ne doğru yol alıyoruz.
bu nokta evden çıktıktan 200km sonra, durup bi fotoğraf çekilelim dedimki bu ilginç karükatürü farkettim
ve kaklığa geldik.
giriş 1 lira
çok güzel ve sıcak bir yer. buraya gelene kadar varlığından haberim yoktu
bu korkuluklu yollar mağaranın tamamını dolaşıyor.
suyun dibindeki kayanın turkuaz rengi çok güzel görünüyor
dışarı çıkınca baya üşüdük. ve ne yazık ki bunlar kuruyken çekilen günün son fotoğrafları. dönüşte oldukça güçlü bir sağanak yağmur başladı. ben demiştim burda biraz daha bekleyelim yağacak diye. yola çıktıktan 5km kadar sonra yağmur başladı. bundan sonraki 50km yi sağanak altında gittik. sollama yapan tır ve arabaların sıçrattıklarıyla sıçana döndük. üzerimdeki mont su geçirmedi ama altımdaki kottu, sadece iç çamaşırımdam bir bardak su çıkmıştır
ablamda beni kendine siper ederek yıttı biraz ama o da baya ıslandı. botlarım 2 gün kurumadı
3 - 4 aydır yıkanmayan motorumu ilk defa bu kadar temiz gördüm. aslında kırmızıymış, jantlarıda metalikmiş
motorumdan çok memnunum ama nihayetinde çin malı. o kadar yağmuru yedi, 50km su soğutma çalıştı, yaklaşık durduğu yerden 10 saat sonraki yeri. eve geldikten sonra hiç yağmur yağmadı.
sol taraftaki ayaklığın küfü,sağdaki egzozun
veda zamanı aynı zamanda pamukkale,cindere barajının,güney şelalesi gezisinin ve fiyaskosunun başlangıcı
anladımki uzun yolun yalnız tadı, biriyle olmanın yanında pek bişey değil ama yinede gayet güzel
ileride beliren beyazlık, pamukkale
vardım! giriş ücretli öğrenci 10normal insan 20 1 yıl geçerli. tabi 1 yılda kaç defa pamukkaleye gelinir?
gezimin 300.km si.
denizli merkezden bir sonraki durağım tripolis'e giderken. denizliden batıdan çıkıp, aydın uşak kavşağından 20km sonra yenicekente sapak var. o sapağa döndükten sonra 100lük cup motosikletlerinin zinciri kopan 2 kişi gördüm. birini alıp kasabaya götüreyim,siz ordan bi tamirci getirin dedim ama kabul etmediler. biri arkama bindi diğerinin elinden tuttu böyle yavaş yavaş gideriz ediler. böle denge olmaz dedim ama yine denedik olmadı. ayrılmayıda kabul etmediler. 2km kadar itiverelim artık dediler. onları bırakıp devam ettim. yenicekentten 2km sonra tripolis.
tripolisteyim, yine gugıldan güzel biyermiş gibi görünüyordu. halbuki 2 taşı çakmışlar, tripolis diye satmışlar
motor çok çekici belliki
bu kadar sanarken, 200m ilerde yeni bi kazı çalışması var. çalışma vardır yavaş geçin diye tabelada koymuşlar.
tripolis tende ayrılıp, bir sonraki durak cindere barajına doğru gidiyorum. gugıldan gördüğüm üzre bu yolda büyük menderes bana eşlik edecek, buda yalan çıkarsa...
yalan değilmiş, işte büyük menderes
üstteki fotoğrafı çektiğim yer, karşısı
git git yol bitmiyor. tripolisten sonra kaç km oldu bakmamıştım. tarlalar var ama hiç birinde çalışan yok. burda motor bi arıza yapsa kurda kuşa yem oldum
dinlenmek için çok hoş bi yer
bu tabelayı gördüğüme çok sevindim. zira benzinim çok değil, yanlış yolda olduğumu düşünmeye başlamıştım. şimdi planım cindere barajı, güney şelalesi, şelaleden menderesi geçip güney ilçesinde benzin alıp memleketime dönmek.
baraj inşaatına yaklaştıkça yollar şantiye yoluna dönmeye başladı
menderes sürekli yolun yanından eşlik ediyor. baraja varmakan bikaç km önce bir güvenlik görevlisi durdurdu ve bir kağıt imzalamam gerektiğini söyledi. kağıtta pek hatırlamıyorum ama, dikkat edin, yamaç diplerinden gitmeyin,toprak kayabilir, makina çıkabilir, patlama olabilir gibi uyarılar vardı. adımı yazıp imzaladım. yani başıma bi iş gelirse biz dediydik dicekler heralde alt alta liste şeklinde,gün batmak üzere tek benim imzam var kimsecikler geçmemiş. bir bildikleri var demekki, onuda öğrencem, az kaldı
sonunda baraja vardım
yolun sağ tarafı çok dik
toprak kayabilir hatta kaymış
barajın arkası
biraz ilerisi,kömürleşmeye başlamış fosiller
bir sonraki durak, güney şelalesine doğru gidiyorum. biraz sonra uzaktan göründü. sağ taraftaki birazdan gideceğim yol. sol taraftaki aşşa doğru inen cross parkuruda menderes köprüsüne inen yol. köprü güneye bağlanıyo. ordan benzini alıp memlekete dönücem. (şimdilik öyle sanıyorum)
çok uzun zaman önce gelmiştim buraya,suyu azalmış
şelalenin altından, arka tarafına giden,kaygan bir yol vardı. orada büyük bi salon kadar bir mağara var. her yerinden soğuk su damlıyor. 1metre derinlikte suyla dolu,sarkıtlar güzel kayalar vardı içinde. o kaygan yoldan giderken bikaç kişinin başına bişey gelmiş galiba, geçmek yasaktır tabelası var. daha önce geldiğimden biliyorum.
bu ağaç şelaleyle aynı boyda
işte bu suyun aktığı yerden gidiliyor mağaraya
hiç kimsecikler yok. su ve böcek seslerinden başka bişey yok. çok ıssız. normalde oturacak yer bulunmazdı. şelalenin tepesine çıkmak isterdim ama güneş batmak üzere
veee acı gerçek. barajı kapatmışlar. şelale köprüsü sular altında. karşıda çıkışı. ve hemen yanımdaki köprüye giden yolu görüyorsunuz. ah gugıl vah gugıl yaktın beni. gugılda köprü görünüyordu.
burda 15 dk kadar sinirle acaba yanlış yerden mi indim diye dolandım. hava çilemeye başladı. dönüş yolum çok uzun, yol kötü, yağarsa çamur batak. dahada önemlisi yağarsa üzerime bir dağ inebilir. şimdi yolda neden kimseyle karşılaşmadığımı ve şalalede kimsenin olmadığını anladım. benzin yetse bari çünkü 30km yakında yardım isteyecek insan türü yok
arka tekeri kitleye gitleye indiğim yoldan şelaleye pati ata ata çıktım. yol çamur ve taşlarla dolu, kullanılmamaktan otlar çıkmış. bi sağa bi sola kayarken şelaleye çıktım. yusufçuklarla, düşük devirlerde fazla benzin harcamamaya çalışarak baraja kadar vardım. barajda tekrar ismimi aldılar. mümkün olduğunca 5. viteste gittim. barajı geçtikten bikaç km sonra benzin bitti. yedeğe aldım. hafif yokuşlarda motoru boşa alıp durdurdum ve saldım yavaşladığı yerlerde ayağımla ittim yenicekent kasbasının insanları tek tük görünmeye başayınca rahatladım kasbaya girdiğimde motor teklemeye başladı. benzinliğe vardım şükür. motor boşta çalışırken stop etti
o sinirle yenicekente dönüşte hiç durmadım. 400km yi o arada geçtim. benzini alıp yenicekent ten çıktıktan sonra moralim düzelti durup bi su içtim bikaç kare çektim
efe maden suyu. burdan ücretsiz dolduruluyor. birçok faydasıda çeşmenin üzerinde sıralı. 30km kadar sonra
ordan çıkıp bi süre daha yol aldıktan sonra güneş battı hava iyice soğudu. burda durup boyunluğumu taktım,eldivenimi çiftledim. motorda elimi ısıttım
güneye uzatmalıda olsa gelebildim. etraf karanlık. makina iyi çekmiş. vaşak200ümün dedeside önden geçiyor.
tipindende anlaşıldığı üzere biyerlerim donuyor.
biraz ısındıktan sonra
karşısı mezarlık. bazı insani ihtiyaçlarımı gidermek üzereyken farkettim
bi süre daha yol aldıktan sonra memleket topraklarına girdim. girer girmez toprağımı işaretledim. o ağaç artık eskisi gibi değil
flaşla bu kadar çıktı
daha sonraki yol zifiri karanlıkta geçtiğinden fotoğraf çekemedim. eve varınca.
muhtar adayımız kapıya kartlarını bırakmış maalesef kazanamadı
505. km
gezi boyunca motorum hiç sıkıntı yaşatmadı. sağanakta km lerce kullanmanın karşılığını biraz küfler verdi sadece. güney şelalesi cross parkurundada gayet başarılıydı. gezinin şelale bölümü ben aptallığım. gugılın biksç yıl önceki resimleri verdiği yazıyo zati altında. o zamana kadar baraj kapatılır elbet.
gezi boyunca 40tl benzin aldım. depodaki benzin elbette bitmedi. 3 defa ölçtüm,şehir dışı tüketimi kesin sonucu 2.7lt. pamukkale 20tl kaklık 1tl honaz 18tl makina pilleri 3tl motor ve ablamla seyahat, paha biçilemez geri kalan her için caracal
shadow'la gidin bakalım güney şelalesine
Cevdet Doğan Dündar - Uşak/Eşme
motogünlüğüm: youtube.com/c/Bereñârı
Reklamlar
-
guzel gezi istersen gezilerin esnasında buralara da ugrayabilirsin guzel yerler var...
hayalbuysa HAYABUSA derlerdi inanmazdımmmmm!!!
-
-
yo aslında honaz çağlayanı ama gugılda düden yazmış biri. tabelasıda honaz. yanlış yazmışlar o zaman
motogünlüğüm: youtube.com/c/Bereñârı
-
oo süper gezmişisiniz abla kardeş gezileri vay be imrendim doğrusu
''Yaşamak özgürlükse, özgürüz hepimizde...''
-
Uzun mesafeli gezin çok güzel olmuş.
Bize oraların güzelliklerini yansıttığın için teşekkürler.
-
Denizlideki mağara içindeki travertenleri merak ediyordum. Daha önce defalarca Denizliye gitmiş olmama rağmen gezemedim orayı. Sayenizde görmüş olduk. Elinize ve motorunuza sağlık.
2012 Bmw F800gs
; 2016 Mondial RX3i (2016-18); 2003 Bmw R 1150R (2009-17); 2006 Honda Shadow VT 750 C (2009-10); 2006 Ramzey QM 250 Cruiser (2006-10); 2006 Ramzey QM 200 Enduro (2006-9); 1990 350 cc çift silindir Jawa (1990-93); 1979 vitessiz Puch (1979+).
-
Güzel gezi gerçekten... Ben seni Eşme/uşakta görmüştüm ben eşmedeyim.
-
teşekkürler arkadaşlar.
metin, eşme'de herkes görmüştür beni. caracal eşmede 1 tane. uşak genelindede ilk satın alan benim. uşak bayisinin verdiği bilgi.
motogünlüğüm: youtube.com/c/Bereñârı
-
benim köyüme de gitmişsin :D
[B][COLOR="DimGray"]join the dark side[/COLOR][/B] :bounce:
-
güzel gezi çıkarmışsın bayağı bi km de yapmışsın maaşallah
-
walla kardeşim gezin süper olmuş...eline ayağına motoruna sağlık bizlerle paylaştığın için..
[B]OZAN GÜLMEZ[/B]
[B]E-Mail =[/B] unknown_member07@hotmail.com
[B]Facebook =[/B] https://www.facebook.com/ozan.gulmez2
-
maşallah gerçekten güzel gezmişsin resimlerde harika
ZAKOKKK//ZAMANI DURDURABİLİRSİNİZ AMA BENİ ASLA
-
saolun.darısı başınıza
Dioguardi,memleket nere
motogünlüğüm: youtube.com/c/Bereñârı
-
ahh bide fotolar görünse üzerlerinde çarpı işaretleri var
-
kanka harika bir gezi olmuş . Askerlik ne oldu ?
TÜRK CHOPPER TÜRKİYE ESKİŞEHİR İL TEŞKİLATI - O ERRORDU DİSİPLİN OLDU
-
gönlüne sağlık depon dolu tekerin düz bassın
-
süper gezi olmuş resımler güzel caracl tekerın yere hep düz bassın yalnız motorun musaıt böyle gezılerde yedek canta bulundurabılırsın
-
Güzel gezi olmuş fotolar süper...
-
iyi dilekleriniz için teşekkürler. gerçekten çok eğlenceliydi. köprü fiyaskosuda düşündükçe eğlenceli gelmeye başladı
mterayes,bu yıl erteledim daha üniversite var
motogünlüğüm: youtube.com/c/Bereñârı
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)