15000 TL'ye kadar Cross tavsiyesi yarışlar için)
Reklamlar
-
Merhaba arkadaşlar cross'a yeni başlamayı düşünüyorum. Bütçeyi oldukça yüksek tutuyorum (15000 TL) ve kalitesi yüksek bir cross motosiklet almayı düşünüyorum. Daha önce motosiklet kullanmadım ama kendime güveniyorum. Ayrıca yarışlara da girmeyi planlıyorum. Bu yüzden önerilerinizi bekliyorum. Bu arada yarış kategorilerinde enduro, supermoto gibi kategoriler var. Ben crossla hangilerine girebilirim. Şimdiden teşekkür ederim. Selamlar...
Reklamlar
-
-
Doğuş hocam çok teşekkür ederim verdiğiniz bilgiler için. Bu kategoride başka hangi motosikletler vardır? Mesela Kawasaki'nin modelleri de hoşuma gidiyor ama teknik olarak bilmiyorum. Aralarında en çok tutulan hangi marka/modellerdir?
http://www.kawasaki.com/Products/SubCategory.aspx?id=8
-
merhabalar oncelikle sunu solemek isterim motosiklet kullanmadan krosa kalkısmak bbiraz olume atlamak olur cunki dagda tasta denge kuramazsın duz yoldada kros kullanamazsın . bayagı egitim alman gerek . senin icin onerecegim ktm den bakman . fiyatları hakkında bilgim yok ama burada ktm nin kros gosterileri olmustu cok begenmıstım .
İNSTAGRAM = sakalliesnaf - MAİlL = mehmetmerickekec@gmail.com
MOTOSİKLET = CBF 600 ABS 2007 102K +
TECRUBE = 250K +
-
KX250F Öneririm fakat bundan önce 125lik bir yamaha wr125 r veya x alıp biraz eğitim alsanız sizin için daha iyi olur. 125lik motor içinde ikinci el öneririm nihayetinde yeni başlayacağınız için düşmeler vs... olabilir. Kesinlikle 100-150 sınıfına girmeden 250 sınıfına girmeyin, bu aynı üniversite 1.sınıfa girmeden 2.sınıfta başlamak gibi bişeydir. Her işte altyapı önemlidir. Yavaştan yavaştan ilerlemek gerekir.
-
motora crossla dağda bayırda başlamak adamı inletiyo...öğrendiğim dönemlerde 1 saatlik hafif ve zor arazide tecrübem olmuştu da buna binenin aklını ..... diye geçirmiştim içimden...iki kere de düştüm...allahım ne anlardı...
ama sonra sitede fotoları gördükçe sevmeye başladım...
-
Kardeşim nasıl bir hayal dünyası.Öyle damdan düşer gibi ne bu,yarışlara katılacağım 1. olacağım filan:D Önce düşük cc li bir motorda başla,binlerce km sür,hesaplı bir şey al ki bir şey olunca bütün hayal dünyan yıkılmasın.Hem de extreme işlerden söz ediyorsun,illaki çok hasar göreceksin.Hemde profosyenel crossçulara bakarsan motordan çok hasar almıştır kemikleri.Yavaş ol derim.Umarım ilk mesajında yazdığın kadar aceleci ve heyecanlı değilsindir,motorda böyle şeylerin affı olmaz.Allah sonunu hayır etsin ne diyeyim sana...
-
-
Yorumlarını esirgemeyen herkese çok teşekkür ederim. Şunu çıkarıyorum ben söylediklerinizden. Öncelikle yavaştan almalıyım. Benim düşündüğüm belki de çok çok ilerisi için olmalı. Tabi ki eğitimini almayı düşünüyorum. Ayrıca başlangıç olarak 125 cc yeterli olur sanıyorum. Peki yeni soru: 125'lik hangi marka/modelleri düşünmeliyim? Şimdiden çok teşekkür ederim yorum yazan herkese
-
Kawasaki KLX 125 : http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...-klx-125/detay
Yamaha WR 125 R : http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...85006422/detay
Yazdığım urllerdeki firmalarla hiç bir alakam yok resimlerini ve özelliklerini gör diye yazdım
-
yamaha 125 wr x ve r ideal
-
Hyosung RX125 diyorum. Şahsen Yamaha Wr125 ten arazi için daha uygun olduğunu düşünüyorum. Özellikle de başlangıç için. Aslında motordan anlayan çevren felan da varsa, KTM nin 125liklerini de öneririm. Bir de tabi şöyle bir soru sormam gerek, tam cross mu yapacaksın, yani almayı düşündüğün motor tamamen arazide sürülecek tip mi olacak, trafikte sürmeyecek misin? Yoksa "ya araziye de gelsin, şehir içinde de kullanırım" mı diyorsun. Eğer durum ilk söylediğim gibi ise KTM 125lik modellerini öneririm. Yok durumun 2.söylediğim gibi ise, KLX125 yada Hyosung RX125 öneririm. Hyosung piyasada KLX'e göre biraz daha yaygın.
Ha bana kalsa ilk motorun bir çinli olsun derim ama madem bütçen yüksek, biraz daha kaliteyi yükseltmekten zarar gelmez.
-
ramzey qm200 mü ne var, onu al bi motosiklet kullanmayı öğren dağda taşta bişey olmasın motosiklete. Sonra gidip bi crf250 sx250 falan al
Bilgi Üniversitesi Motosiklet Kulübü Kurucu üyesi.
Lütfen cevap yazdığınız yorumumu beğenin. Yazdıktan sonra bakmayı unutabiliyorum.
-
-
Resimlerini koyduğun makinalarda 3'ünü qm200,rx125 ve Wr125r'ı kullandım. Benim fikrim motoru arazi ve şehir kullanımı için Wr125r ın hepsinden kullanışlı ve yakışıklı olduğu 6000km kadar kullandım dengesi güzel ve şimdiye kadar hiçbir problem çıkarmadı. Qm200 ve Rx125 olsaydı en az 2 kere tamirciye gitmiştim. Balıkesir/Susurluk cross pistinde dahi kullandım tabi üstündeki lastikler biraz daha asfalt kullanımına uygun, atlamalarda ve frenlemesinde(frenleri baya kuvvetli bu arada) bi sıkıntı yaşamadım. Ama tabi bu yukardakilerden en kalitelisi Ktm ama yoldada kullanırım arada 50-60km gezerim dersen pek tavsiye etmem. Bakım maliyeti yani Tamamen duygusal sebeplerle ama bütçem az deseydin sana bunlarda başka sana Str250r tavsiye ederdim ama onunda arka fren probleminden bahsediliyor. (gerçi çözümü pek maliyetli değil ama)
-
-
-
Bu aletlerin de selesi ne rahatsızdır yahu Bir ara yedek motor alıyım dedim test sürüşü yaptım, baya bir rahatsızlık çekmiştim. Kolaylık versin ne diyeyim...
-
Neyse hocam artık minder filan atarız üstüne
-
Valla güzel soru. Bu motorlar arasındaki farkı bilmiyorum bende. Off-road EXC ve Off-road MX diye modelleri mevcut. Bu MX serisi(son gösterdiğin) daha bir vahşi - selesi ve motorun altının yerden yüksekliği daha fazla, arka teker 18" yerine 19", 2 litre daha az depo ve ~5 kilo daha hafif - ama EXC ler ne o zaman? Ben anlamıyorum KTM yi bu konuda, modelleri hep kafamı karıştırıyor.
Ha bir de bilmiyorsan söyleyim, bunlar hep 2 zamanlı...
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)