Özel üretim Ferrari motosiklet açık arttırmada satıldı
Reklamlar
-
Admin
Dünyada eşi benzeri olmayan ve sadece bir tane üretilen Ferrari motosiklet açık artırmada 302 bin TL'ye satıldı.
Ürettiği otomobillerle ciddi bir prestij sembolü olan ve isminden bugüne kadar sıklıkla söz ettiren Ferrari'nin, geçtiğimiz günlerde bilinen tek Ferrari motosikleti açık artırmayla yaklaşık 302 bin TL'ye yeni sahibine satıldı.
İngiliz mühendisler tarafından tasarlanan ve saatte 265 kilometre hıza ulaşabilen motosiklet, Ferrari Enzo modelinin iki tekerlek üzerinde tasarlanmış bir uyarlaması olarak üretildi. ingiliz mühendis David Kay, yaklaşık 3 bin saatlik bir emek sonucu bu eşsiz motosikletin yapımını tamamlamıştı.
900 cc'lik ve 4 silindirli bir motora sahip olan bu Ferrari, 105 beygir gücünde ve saatte 100 kilometre hıza 3 saniyenin altında bir zamanda ulaşabiliyor.
Kaynak: Dipnot.tv
Ferrari Motosikleti Foto Galerisi için Tıklayın
Reklamlar
-
bilinen tek ferrari motosikletmiş.başka üretilmemiş.umarım da son olur.ferrarim biz otomobillerinle sevdik seni.sevgimiz öyle de kalsın.zorlamaya gerek yok.
-
Tip yok motorda sevmedim
Kim olduğumu biliyormusun ? O zaman sus dalgana bak !
-
Gozden kacan cok ciddi detaylar var. Oyle Ferrari eglenmek icin bir motor yapmis aman ne tipsiz olmus gozu ile bos bos bakmamak lazim.
Oncelikle bu motoru tasarlayan kisi David Kay, yani MV Agusta nin beyin muhendisi. Ingiliz dendigine bakmayin adamin hayatinin yarisi Italyada geciyor.
Sonrasinda motorda inanilmaz bir muhendislik yatiyor. DOHC bir motor ve hava sogutmali. 1995 model olmasina ragmen Egzantrik millerinin motordaki pozisyonu bizim hic bir motorda alisik oldugumuz sekilde degil. Karburatorler uzatilmis ve direk bogaz emis yapilmis. Ters ayak vites pedi digital saat konumlandirmasi , lap timer olusu ise muhtesem. Mars motoru ve debriyaj tasi iceri gomulmus. Cogu motorda ise disari cikik durumdadir. Debriyaj ise buyuk ihtimalle kuru debriyaj cunku hidrolik basincli.
Bu arada Ferrainin bu ilk ve son denemesi degil, halen bu tip projeler uzerinde calisiyorlar. Ducati ile de isbirligi icinde olundugu zaten biliniyor.
[COLOR="Red"]Motorculuk saygi ve cilginligin arasindaki ince cizgide gitme beceresidir[/COLOR] Suzuki GS500 Gitti / Ducati Monster 900 Gitti / BMW F650 GS Gitti
-
Çok tipsiz motor kaç beygir olursa olsun; tek beygire binerim daha iyi buna bineceğime. İnsanda göz, zerafet, estetik duygusu olmalı biraz. Yemişim mühendisliğini, sonuçta düz yolda götürüyor işte, tutup da bulutların üstüne yükseltecek hali yok. Herkes başarılı olduğu konuda uzmanlaşsın, motor filan beklemiyoruz ferarriden; bundan daha güzel görünen mopedler var valla.
Önemli olan nereye varacağın değil, yaptığın yolculuktur.
-
motoru dünyanın en iyi motoru olabilir ama tipi ferrari'ye hiç yakışmamış.böyle 70-80 lerde kullanılan yarış motorları gibi
ASİYİZ BİZ MOTORCUYUZ....
-
zeda3000 adlı üyeden alıntı
Gozden kacan cok ciddi detaylar var. Oyle Ferrari eglenmek icin bir motor yapmis aman ne tipsiz olmus gozu ile bos bos bakmamak lazim.
Oncelikle bu motoru tasarlayan kisi David Kay, yani MV Agusta nin beyin muhendisi. Ingiliz dendigine bakmayin adamin hayatinin yarisi Italyada geciyor.
Sonrasinda motorda inanilmaz bir muhendislik yatiyor. DOHC bir motor ve hava sogutmali. 1995 model olmasina ragmen Egzantrik millerinin motordaki pozisyonu bizim hic bir motorda alisik oldugumuz sekilde degil. Karburatorler uzatilmis ve direk bogaz emis yapilmis. Ters ayak vites pedi digital saat konumlandirmasi , lap timer olusu ise muhtesem. Mars motoru ve debriyaj tasi iceri gomulmus. Cogu motorda ise disari cikik durumdadir. Debriyaj ise buyuk ihtimalle kuru debriyaj cunku hidrolik basincli.
Bu arada Ferrainin bu ilk ve son denemesi degil, halen bu tip projeler uzerinde calisiyorlar. Ducati ile de isbirligi icinde olundugu zaten biliniyor.
http://pds12.egloos.com/pds/200809/2...f73626f1e7.jpg
Yuh be abi, hemen araştırmışsın... Geçen haberlerde görmüştüm. Araştıramamıştım daha. Dikkatimi çeken tek şey ise; bu güne kadar onca prototip çalışma arasından sadece bu araç beğenilmiş ferrari tarafından ve sınırlı sayıda da olsa seri üretim kararı alınmış(ilk ve tek seri üretim ferrari-motosiklet). Demek ki dedim var bişeyler bu alette. Sadece tipine tav olmamışlar anlaşılan... Bilgilendirme için teşekkürler.
Bence herkes zaten başarılı olduğu konuda uzmanlaşmış bile, kimisi devrim niteliğinde tasarımlar yapmak üzerine kimisi kalite üzerine kimileri de boş konuşmak üzerine...
-
Mühim olan kalp güzelliği
2009 Honda Cbr 125r -> 2006 As 200 Gy -> 2010 S&T GT 250R -> 2012 150 MCX RoadRacer -> 2013 Kuba XCG 150 -> 2017 Pulsar RS 200 -> 2024 Dominar D 400
-
Üzerine benzin dökerek intihar etmeye kalkışan genci uzun süre ikna etmeye çalışan polis, sonunda bir bidon benzini kurtarmayı başardı...
-
4 silindirir, 105 beygir.abartılacak bir güçte yok ortada.bu cc deki tüm japon çıplaklar sopayla döverler bunu.belki torku fazladır, muhakkak motor teknolojisi şöyledir, böyledir. ama 4 japondan biri tasarlasaydı bu motoru, vallahi alay konusu olurdu camiada, yerin dibine sokarlardı.zevkler ve renkler meselesini bile kurkaramazdı durumu.
-
pardon, sizin paylaştığınız resimdeki ile başlıktaki motor aynı mıdır?
meğerse aşk imiş canın mayası
-
Süper Moderatör (BBRR)
görsel facia kim yaparsa yapsın .. sırf adı ferrari diye burada resmi var .. dürüst olun bu motoru Erzincan"da demirci halit usta yapmış olsaydı bırakın dünya medyasını acaba Türkiye"de tek kare resmi çıkarmıydı.. tam bi hilkat garibesi olmuş ..
[B][COLOR="DarkOliveGreen"]"İnanç, görünmeyene inanmaktır. Görünmeyene inanırsanız kimsenin göremediğini görürsünüz"[/COLOR][/B] [B]A. Şerif İZGÖREN[/B]
-
bu motor akraba evliliği gibi olmuş bu tip nedir arkadaş buna para verip alanın aklını seveyim ben 20-30 bin tl ye buna nal toplatacak motorlar var (40-50 bin tl lik motorları saymıyorum bile)
2014 Salcano Wolf 125 > 2017 Bajaj Pulsar 200NS ABS > 2020 YAMAHA YZF-R25
-
ferguson adlı üyeden alıntı
pardon, sizin paylaştığınız resimdeki ile başlıktaki motor aynı mıdır?
Başka sitelerden de baktım aynı motor. 1995 üretim.
Önemli olan nereye varacağın değil, yaptığın yolculuktur.
-
Merhabalar,Zeda3000 hocam size saygım sonsuz ama kimse çok becerikli diye bir cüzzamlıyla evlemez değilmi?.CBF 150'nin G..tüne kaş göz çizsen daha güzel olurmuş....
Nefret ettiğimiz işlerde çalışıp,İhtiyacımız olmayan şeyler alıyoruz....
-
bu tip ne böyle mobilet bile daha güzel yeminle
-
zeda3000 adlı üyeden alıntı
Gozden kacan cok ciddi detaylar var. Oyle Ferrari eglenmek icin bir motor yapmis aman ne tipsiz olmus gozu ile bos bos bakmamak lazim.
Oncelikle bu motoru tasarlayan kisi David Kay, yani MV Agusta nin beyin muhendisi. Ingiliz dendigine bakmayin adamin hayatinin yarisi Italyada geciyor.
Sonrasinda motorda inanilmaz bir muhendislik yatiyor. DOHC bir motor ve hava sogutmali. 1995 model olmasina ragmen Egzantrik millerinin motordaki pozisyonu bizim hic bir motorda alisik oldugumuz sekilde degil. Karburatorler uzatilmis ve direk bogaz emis yapilmis. Ters ayak vites pedi digital saat konumlandirmasi , lap timer olusu ise muhtesem. Mars motoru ve debriyaj tasi iceri gomulmus. Cogu motorda ise disari cikik durumdadir. Debriyaj ise buyuk ihtimalle kuru debriyaj cunku hidrolik basincli.
Bu arada Ferrainin bu ilk ve son denemesi degil, halen bu tip projeler uzerinde calisiyorlar. Ducati ile de isbirligi icinde olundugu zaten biliniyor.
http://pds12.egloos.com/pds/200809/2...f73626f1e7.jpg
fena mı , boş boş baktık 302 bin TL cebimizde kaldı ,
maazallah , senin gibi dolu dolu baksaydık belki 303 bin TL verir alırdık bile ,
"Dünyanın sorunu, Akıllılar hep kuşku içindeyken, aptalların küstahça kendilerinden emin olmalarıdır." B.Russell
"Yaşamak bir ağaç gibi tek ve hür; ve bir orman gibi kardeşcesine" Nazım Hikmet
-
BU resim o motorun üstündekiyle alakası yok değilmi ben hiç benzetemedim ayrıca hayabusa 2.4 sn de çıkıyor tipide var buna binsek şopar sanarlar.
¤°´¯`°¤ [COLOR="#ff3300"][B] [B] Bulunduğun Kıyıdan Ayrılmazsan Okyanusun Ötesindeki Adalara Asla Ulaşamazsın [/B] [/B][/COLOR] ¤°´¯`°¤
-
-
takendy adlı üyeden alıntı
fena mı , boş boş baktık 302 bin TL cebimizde kaldı ,
maazallah , senin gibi dolu dolu baksaydık belki 303 bin TL verir alırdık bile ,
Dostum her kullanıcının bindigi fabrika motoruna binmek isteyen var , istemeyen var bu dunyada. Tek yapilmis ve Ferrari logosu tasiyan bir motor ister ise scooter olsun her zaman marka degerine sahiptir. Mesele yaptigi hiz yada guc degil. Ferrari de dunyanin en hizli aracini yapmiyor zaten. Ben tasarimi muhtesem dedigimi hatirlamiyorum.
Ortada cok ciddi bir muhendislik var diyorum. Olan ve gorebildigim detaylari yazdim. Bu senin icin bir hic olabilir . Hepiniz sanki motoru satin alir isem binermiyim gozu ile bakiyorsunuz. Bence hata burda. Bu motor satis kaygisi ile yapilmamiski. Ferrari muhendisliginin gostergesi olarak yapilmis.
Ama benim gibi bugun kendi motosikletini imal eden biri icin bu detaylar cok sey demek. Bunlari tasarlamanin ne kadar zor oldugunu cok iyi biliyorum.
Tipsizlik goreceli bir sey, unutma ki VW yaptigi Kamlumbaga modeli hic bir halta benzemez ama dunyada koca bir ekol dur.
[COLOR="Red"]Motorculuk saygi ve cilginligin arasindaki ince cizgide gitme beceresidir[/COLOR] Suzuki GS500 Gitti / Ducati Monster 900 Gitti / BMW F650 GS Gitti
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)