baslangic icin gv250 iyi bir secimmi?
Reklamlar
-
arkadaslar ben 29 yasinda, 1.76 boy ve 74 kiloyum. daha once hic motor kullanmadim. ehliyet sinavina girdim ve yakinda surus derslerine baslayacagim. 2 aydir arastiriyorum ve gv250 nin sinifinda en iyilerden biri oldugu kanaatine vardim. diger dikkatimi ceken marka ise raptor 250E-10. yanliz raptor icin bazi kotu yorumlar ile karsilastim ve yol tutusunun pek iyi olmadigi ile alakali bazi yorumlar okudum. bu sebepten gv250 simdiki secenek olarak gorunuyor. sizce gv250 yeni baslayan birisi icin idealmi yani surus acisindan guvenlik acisindan. bazi arkadaslar ybr125 tavsiye etti ama pek hosuma giden bir motor degil. ne dersiniz gv250 yada 250E-10.
saygilar...
Reklamlar
-
merhaba,
bende senin gibiydim. Vitesli motorsiklet tecrübem yoktu. Daha önce scoter ile sadece yazları yazlıkta dolaşıyordum. öncelikle eğitim aldım ehliyet ve tüm koruma ekipmalarımı tamamladıktan sonra yapmış olduğum tüm araştırmaların sonucunda 0 bir gv250 alıp kullanmaya başladım. Ve hiç pişman değilim raptoru kullanan arkadaslardan duyduğum kadarıyla gv250 ile kıyasla rahatsız olduğunu söylüyorlar. öte yandan düzenli bakımlarını yapacağım bir gv seni asla yarı yolda bırakmayacağı kanısındayım. o yuzden benim nacizane tevsiyem gv250 den yana olacaktır.
-
senin durumunda sayılırım...ilk motor olarak gv 250 benim de favorim...ama satılık ilan sayısı çok az ikinci el alacaksan...raptor da iyidir ama hyosung ile kıyas kabul etmez...
-
-
Ybr 125 ilk bakışta aşk yaşanacak bi motosiklet değildir zaten beğenmemiş olmanız gayet normal ama birbirinizi tanıdıkça seversiniz
yani ne demek istiyorum
1-) o kadar az yakar ki şaşırıp ustaya götürürsünüz neden bu kadar az yakıyor diye
2-) çok kıvraktır trafikte aralardan çok rahat geçer
3-) titreşim yoktur rölantide motor çalışıyor mu diye kontrol edersiniz
4-) iyi bir başlangıç motorudur alıp satarken zarar etmessiniz size en ucuz yoldan motorculuğu öğretir
bu sebeplerden ilk motosiklet olarak ben de ybr 125 öneririm ama yok beğenmedim illa cruiser alıcam derseniz:
regal raptor - hyosung karşılaştırması yapalım
1-) hyosung enjeksiyonludur daha az yakar daha fazla güç üretir 1-) regal raptor karbüratörlüdür az bakım masrafı vardır hyosungtan çok yakar ama kendi sınıfında tüketimi iyidir
2-) sağlamlık olarak ikisi de işinizi görür
3-) 2. elde hyosung daha kolay satılır
4-) benim tercihim yakıt tüketiminde cimri performansta zengin olan hyosung modeli olurdu ancak aralarında fiyat farkı var
para sorun değil derseniz hyosung alabilirsiniz ama bütçem el vermiyor derseniz regal raptor da sizi yolda bırakmaz
İkincilik kaybedenler içindir...
-
evet gv250 ilanı çok az buda sanırım kimse satmak istemiyor demek . para sorun değil demek yanlış olur ama e-10 ların fiyatının gv250 den pek aşağı kalır yanı yok. raptorun ikinci eli baya var ama onunda sağlamını denk getirmek lazım...
-
HaydarBıçak adlı üyeden alıntı
1-) hyosung enjeksiyonludur daha az yakar daha fazla güç üretir 1-) regal raptor karbüratörlüdür az bakım masrafı vardır hyosungtan çok yakar ama kendi sınıfında tüketimi iyidir
Gv250'lerin Hyosung olanları yani 2008 ve öncesi karbüratörlü. Hepsi enjeksiyonlu değil. Ama karbüratörlü ve enjeksiyonlu aynı tüketiyor.
-
birde suzuki marauder duydum ama... aslinda fazla secenek yok gibi sadece baslangic icin en ideali hangisi onun uzerinde yogunlasmak istiyorum. bir marka digerinden daha iyidir ama kontrolu daha zordur yani ustalik ister...
***
herkes bir gün ölür, ama aslında herkes yaşayamaz...
***
-
Muzun adlı üyeden alıntı
bir marka digerinden daha iyidir ama kontrolu daha zordur yani ustalik ister...
250cc crusier'lar arasında bu açıdan belirgin bir fark olmaz. Ama illa fark olacaksa, önyargıyla bakarsak Gv250 muhtemelen daha dengelidir.
-
22 Aralık 2011, 03:26
#10
HaydarBıçak adlı üyeden alıntı
Ybr 125 ilk bakışta aşk yaşanacak bi motosiklet değildir zaten beğenmemiş olmanız gayet normal ama birbirinizi tanıdıkça seversiniz
yani ne demek istiyorum
1-) o kadar az yakar ki şaşırıp ustaya götürürsünüz neden bu kadar az yakıyor diye
2-) çok kıvraktır trafikte aralardan çok rahat geçer
3-) titreşim yoktur rölantide motor çalışıyor mu diye kontrol edersiniz
4-) iyi bir başlangıç motorudur alıp satarken zarar etmessiniz size en ucuz yoldan motorculuğu öğretir
bu sebeplerden ilk motosiklet olarak ben de ybr 125 öneririm ama yok beğenmedim illa cruiser alıcam derseniz:
regal raptor - hyosung karşılaştırması yapalım
1-) hyosung enjeksiyonludur daha az yakar daha fazla güç üretir 1-) regal raptor karbüratörlüdür az bakım masrafı vardır hyosungtan çok yakar ama kendi sınıfında tüketimi iyidir
2-) sağlamlık olarak ikisi de işinizi görür
3-) 2. elde hyosung daha kolay satılır
4-) benim tercihim yakıt tüketiminde cimri performansta zengin olan hyosung modeli olurdu ancak aralarında fiyat farkı var
para sorun değil derseniz hyosung alabilirsiniz ama bütçem el vermiyor derseniz regal raptor da sizi yolda bırakmaz
Motosiklet sürüşüne YBR125 ile başlayıp GV250 ile devam biri olarak. Haydarın yazdıklarına titreşim hariç katılıyorum.
YBR nin yüksek hızlarda (YBRnin yüksek hızı 90-100 oluyor tabii) elciklerinde çok ince tiz bir titreşim oluyor. 2 saatlik uzun yolda ellerinin uyuştuğunu hissedersin. Tabi 70-80 i geçmezsenyada ağırlıkla şehir içinde kullanırsan bu durumu hiç yaşamazsın.
GV250 de bir parça daha hissedilir bir titreşim alırsın ama ellerde yada ayaklarda hiç bir uyuşma yada rahatsızlık hissi yaşamazsın. GV ile Istanbuldan Ankara, Eskişehir, Kırklareli, İznik bol bol uzun yola çıktım. Şayet artçı koltuğuna bir sırt çantası koyup yaslanarak sürersen tadından yenmez. Yorgunluk, titreşim falan hissetmezsin. Birde ön cam lazım tabi.
Regal kullanıp en kıza zamanda satmış bir arkadaşımın tecrübesi şöyle, "motordan inince bile titremeye devam ediyorum."
Ama Regalin spider modelini gördükçe halen ah çekerim Acayip seksi bişey olmuş. Neden onu kullanmıyorsun dersen, GV ye göre çok daha alçak sele yüzünden çevreyi iyi görememene sebep olması ve etraftan duyduğum aşırı titreşim şikayetleri.
Tüketim değeri olarakta Regali bilmiyorum, YBR *2,5 litre/100 km. GV250 *3,5 litre/100 km.
*Tüketim değerleri şehir içinde efendi kullanım koşullarında ölçülmüştür.
Kullanım olarak YBR ile başlarsan bisikletten biraz hallice olduğundan çok rahat edersin. Kuş gibi motor, alışana kadar kendini zorlamazsın. 110 kg
GV daha ağır 160-170 kg. şimdi sen ona 3'lü çanta seti falanda takıcan olacak 180-190 kg. Şayet kondüsyon iyiyse pek sorun yaşamazsın ama dönüşlerde biraz fazla eğdirirsen ve ayağını yere koyman gerekirse o ağırlığı taşıyamayabilirsin yada taşısan bile diz kapaklarını aşırı zorlayıp menisküs olabilirsin. Tabi bunlar ihtimal sadece. Pekala büyük bir motorlada gayet güzel sürüşe başlayabilirsin.
Haksızlığın önünde eğilmeyin, hakkınızla beraber şerefinizi de kaybedersiniz.
-
22 Aralık 2011, 03:30
#11
-
22 Aralık 2011, 03:32
#12
GV250 ile başlanır. Regal'de iyidir ama bütçen uygunsa gv tercih edilmeli, daha kaliteli bir motordur. YBR 125 diyenlere katılmıyorum. Cruiser seviyorsan cruiser ile başla...
I'm all alone, I smoke my friends down to the filter...
-
22 Aralık 2011, 22:05
#13
durust olmak gerekirse 250e-10 daha bi hos duruyor (on ince tekerlegi haric). ama yinede basim fazla agrimasin diye gv250 alicam. yorumlariniz icin tesekkur ederim arkadaslar...
***
herkes bir gün ölür, ama aslında herkes yaşayamaz...
***
-
26 Aralık 2011, 12:55
#14
Ben de GV250 ile başlamayı planlamıştım ama sonra karar değiştirip tavsiye üzerine YBR125 aldım, aslında çok memnunum motordan ama kafanızda cruiser tarzı bir motor varsa aklınız hep o tarafta kalıyor haberiniz olsun! yinede tarzı bir kenara bırakırsak YBR yi kullanmak gerçekten çok kolay
-
26 Aralık 2011, 23:03
#15
peki 250e-10 hakkinda ne dusunuyorsunuz. yeni bir model bir sorun vermesi icin erken gibi ama internette 100km de 300km de e10 sattiklarini goruyorum. biraz suphe uyandirici. siz nedersiniz?
***
herkes bir gün ölür, ama aslında herkes yaşayamaz...
***
-
30 Aralık 2011, 10:02
#16
gv yi al ömürlük makina o
-
30 Aralık 2011, 10:54
#17
-
30 Aralık 2011, 11:35
#18
250lik cruiserda olabilecek en iyi tercihlerden. Makine temizse al.
-
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...72482512/detay
bu linkteki alet gozume carpti (gerci oturdugum sehire biraz uzak). ancak sanki biraz pahali gibi geldi. yani piyasasi normalde 4500-5000 arasi. yada taksit imkanlariyla sifir almak daha mantikli gorunuyor... hala beklemedeyim(hos acelem yok :D )...
***
herkes bir gün ölür, ama aslında herkes yaşayamaz...
***
-
acıkcası sürüş karektersitiği olarak gv yi öneririm sanılanın aksine
ybr ile kuryelik yaptım yaklasık 40.000 km yol yaptım..
örneğin yolda seyir halınde ybr arka frenı kıtlerdim motor üstünden beni atmak için yapmadıgını bırakmıyordu,
kullandıgım cogu chopperlarda boyle bir sorun olmadı, freni kitliyorum lastik sesi gelmediği sürece anlasılmıyor yani dengesi çok daha iyi diyebilirim bence..
daha ziyade araba gibi trafikte seyredenler içindir gv..
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)