çinlilere bir mail atalımda bari 1 2 milyarlık olanından çıkarsınlar bizde alırız bitane 250 cc koskoca mercedes vb. arabaları kopyalayıp çıkarmışlar bunu yapmak çocuk oyuncağı olmalı çinliler için
çinlilere bir mail atalımda bari 1 2 milyarlık olanından çıkarsınlar bizde alırız bitane 250 cc koskoca mercedes vb. arabaları kopyalayıp çıkarmışlar bunu yapmak çocuk oyuncağı olmalı çinliler için
fiyat 9000 ytl civarında olursa piyasadaki açığı iyi değerlendirerek 250cc deki hyo üstünlüğüne son verirler race clasmanında 1 numara olacağını düşünüyorum
ama ybr250 gibi bir fiyat politikası herşeyi değiştirir
10.00 ytl olursa havada gider..hem racing oluşu, hem de Kawasaki.
Kadın;15 inde Ceren,20 sinde Ceylan ,25 inde Avcı nın kendisidir.:bounce:
peki hyosung kadar kalıplı mı yoksa cbr125 tarzı bişey mi resimlerden çok anlaşılmıyor
Hyosung un Ön Lastik 110/70,Arka Lastik 150/70 Ninja 250 R ın ark lastik 130/70
ebat olarak ikisinin arası demektir bu..Ancak 30 hp ve 130'luk lastik uçurur adamı yaw
Ninja 250R Resimleri
paralel- çift silindir teknolojisi de neymiş
racing olsun
250 cc olsun
hyosungtan başkabişey olsun
kawasaki olsun
grenajı yeşilden başka bişey olsun da
nasıl olursa olsun
Sırf herkeste 4 teker var diye...
güzel bi fiyattan gelsin de, hepimiz için hayırlısı olsun
cause suicide is painless / It brings on many changes / And I can take or leave it if I please, /
and you can do the same thing if you please
alet 2 silindirli zaten. 4 silindirli değil. 250 cc'ye dört silindir sığdırmak her babayiğitin harcı değil takdir edersiniz ki
ama bence en güzel yanı, 8 sübaplı olması. silindir başına 4 sübap var. bu da yanma verimini artırır.
cause suicide is painless / It brings on many changes / And I can take or leave it if I please, /
and you can do the same thing if you please
Parça sorunu olmasaydı çok satacak bir makina diyebilirdim.Fakat Hyosung un satışlarını azaltacak diyebilirim
Born To Be wild,Live to Ride...
Demek sonunda Turkiye'ye geliyor. Bende su anda bunun eski modeli var (ZZR 250) Bu yeni model cok daha modern gorunumlu. Eger fiyati uygun olursa ozellikle yeni baslayanlara tavsiye ederim.
Because you are mine. I walk the line..
KAwasakinin fiyatı hyosungla aynı olmalı hem de en fazla demiş bir arkadaş. 40 beygir ve japon markası olunca hyosungun 5 bin ytl olması gerek bence. Kwasaki her yönden üstün.
Korkarak yaşıyorsan yalnızca hayatı seyredersin
bencede cbr hala rakipsiz o zman yzf 125 de cıkmıosa tek rakibi olacaktı garibim neyse başka bahara ....
kawa ya gelıce hyo 250 r sahipleri korksun bence bu motordan cunku o rakip olarak gelmio tr deki 250 cc race makınaların tahtına oturmaya gelıo direkt olarak vatana millete hayırlıs olsun.. keşke bunu yamaha yada honda yapsa :(
ibreler berbat bu arada kımse alınmasın ama kanuni racer ın ibrelerine benzio ...
[COLOR="Black"][B] A STATE OF TRANCE[/B][/COLOR]
km saatleri dijital değilmişti ama gösterge paneli dijital olsamıştı daha iyi olurdu bence 250 cc olanı gelsin hyosung' un fiyatı düşer daha iyi
Dostum senin kurduğun mantık yanlış. Ona bakarsan Amerika da R6 600RR dan 100 dolar daha pahalı. Burada bu fark 4-5 milyar. Kawasaki nin hyosungtan daha ucuz olabiliceğini benim mantığım kabul etmiyor. Kaldı ki hyosung o fiyattan amerika da satabilyor mu onu da merak ediyorum.
[I]Bir yerde küçük insanların büyük gölgeleri oluşuyorsa orada güneş batıyor demektir...[/I]
illegalrider diyince dikkatimi çekti ibreleri hiç hoş değil sahiden
ama ülkeye 250 cc tarzı başka racing makineler gelmesi benim gibi küçük cc motorcular açısından daha iyi olur
en azından rekabet kızışır
iyi ,güzel,hoşta bana çok alelacele yapılmış gibi geldi.özellikle gösterge paneli hiç hoş olmamış.analog km sayacı kaldımı ya?birde daha öncede demiştim bu motorun ön kafa grenajı er6f in aynısı.ki tahminimce türkiye ye gelincede er2f gibi bi isimle satışa sunulursa şaşmam.fiyatıda tahminen er6f 15.000 ytl ise buda en fazla 11.000 bilemedin 12.000 ytl olur daha fazla abartmazlar bence.
birde aklıma şu geldi.şimdi bu makine gt250r ile aynı hızlara çıkabiliyorsa burda insanlara karşı yapılan bir yalancılık var.şimdi iki ihtimal var.ya kawasaki tek disk fren,130 arka lastik koyarak güvenlik ihlali yapıyor.yada hyosung bunları sadece gösteriş için,ürün satabilmek için yapıyor.
Drift Religion
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)