teşekkürler uygary
teşekkürler uygary
GV250 ciler kenara çekilmedi aslında Ama piyasaya yeni yeni çıkan motorlarının hakkını verecek ifadeleri kullanmadılar , rodaj dönemi sorunlarına boğulup yazılanlara karşı kenara çekildiler ve bence susmakla hata ettiler .
Reco kardeşime kar yağdı motoru çektik dedim ama o kar 2 gün sürünce aslında yağmur çamur ve buz gibi soğuk demeden ben gezmeye devam ediyorum ,
motorumla km yaptıkça onun değerini daha iyi anlıyorum , benden tek istediği benzin birde ilk çalıştırdıgımda iyice ısınmak istiyor , sağolsun bana hiç bir sorunda çıkarmıyor , maşallah diyor gazı açıp devam ediyorum . GV250 alın yada almayın ama bu makina iyi makina , zaman içerisinde rüştünü izpatlayacak .
Gecen 1 yıl içinde yazılan çizilenlerden sonra teknik konulara yanıt vermekten vazgectim , bunun yerine gecdigimi gördüğümü anlatıyorum ki bu demektirki makina ve sahibi devam ediyor ... buyrun sizde yollara .. GV250 sizi yolda bırakmayacaktır , belinizide agrıtmayacaktır Shopper kullanırken egilmek gerekmiyor cunku )
Aşağıdaki resimler Sakarya/Poyrazlar gölü , Mayıs ayında festvialimiz olacak kısmetse ,
Özgürlüğüm Rüzgarında Saklı
Ülkede motor piyasasının büyümesini sağlayan Çin malı motorların içinde kullanılabilir gözüyle bakılabilecek iki cruiser var malum... Regal Raptor ve Keeway Supershadow (ve evet, Landcruiser).. Özellikle Supershadow fiyatına göre oldukça sağlam, güvenilir bir makine.
Her ne kadar ufak tefek sorunları olsa ve fiyatı biraz yüksek olsa da, bu motorlarla karşılaştırıldığında GV-250'nin gerçekten aldığı parayı hakeden bir motor olduğu kabul edilmeli. Çin malı bu motorlarla Japon malı motorların arasında bir yerde duran Hyosung, Japon malı motorlara çok daha yakın duran kalitesiyle kesinlikle iyi bir seçenek.
Kimsenin buna katılmayacağını sanmıyorum. Bu yaz yeni motor alanların katılımıyla bu yargının deneyimle sabit olarak yerleşeceğini düşünüyorum. Bence siz Hyosung kullanıcıları da forumlara elinizden geldikçe katılarak motor almak isteyenlere kendinizi ve GV-250'yi göstermelisiniz.
Piyasaya yeni çıktığı dönemden beri forumlarda yazılanları izliyorum. Sorun yaşayanları da yaşamayanları da izledim bu süre boyunca. Zaten bunun sonucunda vardım yargıma. Cebimde bu motora verecek para olsa bir an bile düşünmeden alırım, içim rahat. Bunu sağlayan, siz kullanıcıların yazdıkları ve GV-250 kullananlarla olan diyaloglarım. Sana katılıyorum kaptaniderya; bence susmakla hata yapılıyor.
[SIZE="1"][COLOR="DimGray"]Ich kreise um Gott, um den uralten Turm, und ich kreise jahrtausendelang; und ich weiß noch nicht: bin ich ein Falke, ein Sturm oder ein großer Gesang.[/COLOR][/SIZE]
Bir ara bu başlığı (nick'im clint iken) takipteydim, ama motorun fiyatı beni aştığı ve ilk kez motor kullanacağım için bir cbf150aldım. Yine de GV250'yi kafamın bir tarafında tutmaktayım. En son bu başlığa Ocak ayında mesaj yazılmış. Aslında fiyatı ile kalitesi ile Çin mallarından oldukça farklı olduğu belli bir motor, kaptanıderya hemşehrime de katılıyorum. Sanırım burada en uzun süredir bu aleti kullananlardan biri de kendisi. Umarım Mayıs ayında festivale katılarak kendisiyle tanışıp GV250'sini de yakından görebilirim. Benim daha önceden edindiğim izlenim, bu motorun uzun yolda üzmediği ve ekonomik oluşu idi. Maddi durumum müsait olmadığı için ilk motorum olamadı maalesef, ama belki de bir iki sezon sonra neden olmasın? Bu topiği takibe devam edeceğim ama kullanıcılar da etsin lütfen. Hyosung'un bu modeli sanırım ucuz fiyatlı Çinli rakipleri karşısında biraz zayıf kaldı ama onlardan çok daha sağlam ve kaliteli olduğu gerçeğini unutmamak gerek.
Bir arkadaş GV 250'sini kısa bir süre sürmeme izin verdi ve biraz dolaştım.
Kesinlikle çok iyi bir makine...
Çok rahat kullanımlı ve oldukça güçlü bir motor..
Şanslısınız Hyosung sahipleri.
[SIZE="1"][COLOR="DimGray"]Ich kreise um Gott, um den uralten Turm, und ich kreise jahrtausendelang; und ich weiß noch nicht: bin ich ein Falke, ein Sturm oder ein großer Gesang.[/COLOR][/SIZE]
Merhaba
2004 te oğlum için 125cc kanuni hussar scooter aldım. Onunla birlikte bende kullandım. Motosiklete binmeyi zaten severdim. Bu yaştan sonra iyice hayran oldum. Ve bahar sonuna doğru 250cc lik bir cruiser tipi bir motosiklet almak istiyorum. İncelediğim motorlardan üçü gv250, regal raptor ve landcruiser. Ancak özellikle GV250 İstiyorum. umarım yaza doğru ekonomik sıkıntımı atlatırım. Ama bir sorun var . Yaşadığım memlekette hic gv 250 görmedim. Dolayısıyla bilgilerim sadece teorik. Ve ancak ikinci el alabilirim. İkinci el alabilmek için yardımlarınıza ihtiyacım olacak en azından kalite kontrol için.
Birde aklıma takılan bir sey var. Burada burada bir süreliğine salcano 250cc motosiklete bindim. Yaklaşık olarak sehir içinde km basına 130-150 tl yakıyor bu bana çok geldi. Eğer gv 250 alabilirsem. Bu makinanın gücü 28 BG . Acaba dahamı cok yakar gibi bir endişem var.
Aslında vadeli, temiz ve az km yapmış bir makina bulabilsem simdi alacagım ama biliyorum cok zor. Ama biliyorum motosikletnet teki arkadaşların bana mutlaka tavsiye edecekleri secenekler olacaktır. Sevgi ve saygılarımla
yelkenci32
Hyosung kullanıcıları motorlarının modeline bakmaksızın genel Hyosung kullanıcıları başlığında daha sık yazıyorlar.
Belki oraya mesaj atarsan daha hızlı yanıt alabilirsin.
http://www.motosiklet.net/forum/moto...m-basligi.html
[SIZE="1"][COLOR="DimGray"]Es gibt einen Platz in der Hölle für mich und meine Freunde..[/COLOR][/SIZE]
Gv 250 kullanan bir arakadaşla tanıştım çok memnun ve hiç zorlanmadan 150 yi görüyorum hemde çok dengeli ve sıhhatli diyor bende gaza geldim benim bir sl var satıp bundan mı alsam ne.??????
AMACIMIZ IMKANSIZI MUMKUN, MUMKUNU KOLAY KILMAK, KOLAYINDA ZARIF VE ZEVKLI YOLLARINI BULMAKTIR.
yusuf hocam,gv 250 alacaksan 4500-5000 ytl arası temiz ikinci el almanı tavsiye ederim. İkinci el satışı hondaya benzemiyor %40 zarar edersin.
Guwencin 5000 ytl ye kız gibi motosiklet aldı,nefis bir makina.
Hedefi olmayan gemiye hiçbir rüzgar yardım edemez...
AMACIMIZ IMKANSIZI MUMKUN, MUMKUNU KOLAY KILMAK, KOLAYINDA ZARIF VE ZEVKLI YOLLARINI BULMAKTIR.
Selam arkadaşlar;
2 hafta evvel hyosong gv250 aldım.2.el olarak.Aldıktan bir hafta sonra motor giderken acayip şekilde teklemeye başladı.En son çevre yolunda arka tekeri kilitledi 1-2 saniyeliğine sonra normale döndü.Servise götürene kadar egzoztan garip patlama sesleri,durmadan teklemeler.(Bir not düşeyim almadan evvel hyo. servisine herşeyini kontrol ettirdim ve bakımını herşeyiyle yaptırdım alırken.)Alırken kontrol ettirdiğim ve bakımını yaptırdığım servise götürdüm.Adam bindi kontrol için bir tur attı sadece bir kere ufak bir tekleme yapmış.Ama direk elektrik arızası motora giden elektriği kesiyor dedi.CDI beynine baktı birde ne görsün çatlamış.Neyse sonra servise bıraktım.Yeni beyin taktılar alet yine aynı şeyi yapıyor.Komple elektrik aksamını kontrol ettiler ve statör müdür nedir onun sensörüde bozukmuş.Onu değiştirip eski beyinle denediler yine tekliyor makine.Sonrasında yeni beyin ve yeni statörle denediler cillop gibi oldu.Bu arada garantisi biteli daha bir hafta olduğu için ...Neyse totalde bana bu arıza bilin bakalım kaça patladı?....................... 500YTL evet yanlış duymadınız tam tamına 500YTL ben şok oldum.Dedim hyo.ların parçası yamaha,hondayı aratmıyor hatta neredeyse avrupa meşeeli motorlar kadar pahalı dedim.Mekanikte bir arıza olsa heralde iyice göçmüştüm.Neyse ben parayı ödemedim ödemesine ama nasıl berbat hisettim anlatamam.Serviste ki kişinin söylediği CDI beyni bu motorun en pahalı yedek parçalarından biri.Aldım servisten bugün 80 km. test ettim ve sorunsuz gayet güzel çalışıyor.Aman siz siz olun bu aletlerin beyniymiş falan hafife almayın arasıra servis kontrol etsin çatlağı ıvırı zıvırı varmı diye yoksa ya teker kitlenir fena olur,yada benim gibi 500ytl bayılırsınız artı 6 gün sürdü sorunun tam olarak nereden kaynaklandığını bulmaları...Şu an sorun yok ama serviste halimi görseidiniz heralde gariban emanet motora bişi yapmış derdiniz o kadar rengim attı
burda bir haksızlık var japondan kastın nedir..dragstar 250 cc mi yoksa virago 250 mi yoksa rebelmi ..ben saydığım 3 motoruda kullandım hatta gezilerde bir dragstar 250 ve gv 250 beraber gidiyoruz bu kıyaslamayı yaparken japonların hangi özelliğini gv nin üstünde gördün kriter nedir bize söylersen sevinirim ..Çin malı bu motorlarla Japon malı motorların arasında bir yerde duran Hyosung, Japon malı motorlara çok daha yakın duran kalitesiyle kesinlikle iyi bir seçenek.
bence GV 250 sınıfında rakipsizdir..gücü görünüşü ve sağlamlığı her ortamda japonlara fark atar .. hyo gv 250 çinle japonların arasında falan değildir.. ha gt serisi için bu denebilir .. ama gv için malesef ..
görünüşünün ardında çok dengeli bir motor 140 km/h gibi bir hıza zorlanmadan artçı ile kolayca çıkabilmesi ise uzun yollarda fark yaratan diğer bir özelliği bu yorumları yapan arkadaşların bu sınıf motorlarla en az bi 100-200 km yapıp arada ki farkı görmesini isterim .. hem dragstarı hemde rebeli uzun kmler kullanma fırsatım oldu ..Gv ye binene kadar en iyisi rebel di aklımda ama gv250 700 kmlik bir tecrübeden sonra denediğim en iyi 250 cc chopper olma özelliğini hakkıyla kazandı ..Gv nin rakipleri malesef 250 ler değil 500cc ve üstü choperlar.. çünki 250 cc lerle kıyaslarsanız diğerlerine toz yutturur..Bu da diğer japon 250 lilere haksızlık olur..
her şeyden önce mükemmel bir viraj dengesi var ..otobanlarda çıkışlarda bilirsiniz tam O şeklinde yolar vardır motoru dairenin merkezine doğru yatırın gerisini kendi hallediyo viraja giriş hızı ve yol tutuşu diğer rakiplerinden kat ve kat üstün
ayrıca araştırın derim daha geçen bir arkadaşa 5000 km altı 2006 model gri renk bi aleti 5250 ytl ye aldık ..çok pahalımı sizce???
Bırakın çinlileri japonların önünde bir motor ne dersiniz 5000-5500 civarı çok temizleri var 4200 ytl cbf 150 ye vermeye değemi sizce ???
[B][COLOR="DarkOliveGreen"]"İnanç, görünmeyene inanmaktır. Görünmeyene inanırsanız kimsenin göremediğini görürsünüz"[/COLOR][/B] [B]A. Şerif İZGÖREN[/B]
4300'e mi? Valla varsa hemen alalım. Bu arada bu aletlerde CDI sorunu kronik sorun yanılmıyorsam. Zaman zaman kafama takılan bir alet, tipi de çok hoşuma gidiyor, hatta sizle de konuyu konuşmuştuk hatırlarsanız. Ama ikinci elinde sorun çıkartırsa diye tırsıyor insan. Yoksa bence de diğer 250lik cruiserlardan üstün.
özür deiştim 4300 kmde 5250 ytl imiş..
valla benim kullandığım alet globalin test aleti bir iki kerede devrilmiş olmasına rağmen 134 kg lik biri ile zorlanmadan 140 görüyodu .. ateşlemede hiç bir sorun yoktu..zaten varsa beyinle ilgili bir sorun bunu aldığınızxda görürsünüz..saklanabilecek bişi değil çünki
[B][COLOR="DarkOliveGreen"]"İnanç, görünmeyene inanmaktır. Görünmeyene inanırsanız kimsenin göremediğini görürsünüz"[/COLOR][/B] [B]A. Şerif İZGÖREN[/B]
otobanda ayrı bir zevk, dağ yollarında bambaşka bir zevk. tamam virajlarda naked kadar yatmıyor ama crusier bir makina ötesi. düz yolda hangi vitesteysem yokuşa girdiğimde canım isterse vites değiştiriyorum. gücü hissetmek çok hoş. hele otobanda şehirler arası bir otosbüsle yan yana giderken (140km hız. ) yprılmadan ve kasmadan titreşimi hissetmeden, hakimiyet kaybetmeden el sallayan çocuğa el sallamak da çok hoş bir duygu.
KALMAK KADAR ESKİ, GİTMEK KADAR YENİ OLMAYANDIR ÖZLEMEK!
BEDDUALARI DENEDİM, HİÇ BİR İŞE YARAMIYOR!!!
KEŞKE, KÜFÜRLERE DE DUADAKİ GİBİ, "AMİN" BENZERİ BİR ŞEY DİYEBİLSEK....
Aslında motor olayına cruiser sevdam yüzünden girdim ben, ama cbf150'ye binince sonrası cbf500 olur diye iç geçirmeye başladım. Fakat Hyosung'un 2.el fiyatları ve sizin bahsettiğiniz güç, hız ve rahatlık gelecek yaz için beni düşündürmeye başladı. Zira cbf500 2.el bile olsa madden beni aşıyor. Şu an için 2.motora 2.elternatifim gv250 olarak durmakta kafamda.
yürekçe
o konuda yanılıyosun bende gt 250 comet vardı 6600 km kullandım ..inan bana gv çok daha iyi yatıyo viraja ..comet yüksek haliyle ağırlık merkezide yüksek kalıyo ..o yüzden bence gv daha avantajlı..
[B][COLOR="DarkOliveGreen"]"İnanç, görünmeyene inanmaktır. Görünmeyene inanırsanız kimsenin göremediğini görürsünüz"[/COLOR][/B] [B]A. Şerif İZGÖREN[/B]
bende motorumu çok seviyorum..onun adı 250 ama akranlarıyla mukayese dahi edilmez..bu arada bugün bir ilan gördüm kaptanı derya motorunu satıyormuş..arkadaş enduru almış..hyosung fanclub ten bakabilirsiniz..selamlar
çin malı motorlar hariç hiç bir japon alette sisi bar, motor koruma demiri, ön cam standart değildir hepsinde ekstradır.. Çinliler malını satabilmek için allayıp pullamak zorunda ..Hyo böle bir motor değilki .. neden allasın pullasın ..
gelelim bir arkadaş sürücü ayak koyacak yeri ekstra demiş artçı ayak yeri ekstra demiş..ayak koyacak yeriniz yokmu motoru vites pedalındamı kullanıyosunuz ..her zevke göre artçı ve sürücü ayak yeri yapacak halleri yok mevcut standart donanım var üstünde ve gayette iyi şahsen ben bu motoru alsam sisi bar haricinde hiç bir ekstra almam yeterli ..ha bide motor koruma demirini illaki alırım .. 250 cc japonlar şu an piyasada sıfır olarak yok ..neden hiç düşündünüzmü ??olsa fiyatları 10000 üstü olacak satamayacakları malı neden getirsinler..bakın YBR 250 çıktı 9500 ytl ye ortalık yıkıldı ne kazık bu diye . dragstar 250 gelse fiyatı 9500 den aşağı kalırmı zannediyosunuz veya yanında sisi bar ön cam hediyemi olur sizce ..
kaldı ki yukarda ki yazımda belirttiğim gibi japonlar bu motorun arkasında kalmıştır. sadece markalarına para almaktadırlar ..üzerlerinde ki etiketleri sökün hepsine tek tek binin motordan anlamayan bile hyoıyu işaret edecektir..zaten anlayan adam gazı açtımı yeter.
garanti kapsamında motorunda sorun yaşayan arkadaşların problemleri yine garanti kapsamında çözüme ulaştırılmalıdır..
Bu konuda sıkıntı yaşayan olursa da ben seve seve devreye girerim . sadece Hyo ile değil her marka ile ilgili sorunlarınızda bize ulaşmanız lehinize sonuçlar çıkartacaktır..
[B][COLOR="DarkOliveGreen"]"İnanç, görünmeyene inanmaktır. Görünmeyene inanırsanız kimsenin göremediğini görürsünüz"[/COLOR][/B] [B]A. Şerif İZGÖREN[/B]
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)